Google Body Browser
-
arkadaslar bu google body browser açamadım gitti önerdiği bütün wep tarayıcılarını indirdim yine aynı sayfa açılıyor neden olabilir
-
google kurucuları henüz resmi olarak açıklamasada dehşet bir proje :)) tarayıcını değiştir
-
üstte yazan bütün tarayıcıları denedim yinede açılmıyor
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
üstte yazan bütün tarayıcıları denedim yinede açılmıyor
-----------------------------firefox 4 beta ile sorunsuz girip kurcalıorum içini dışını modelin..
-
daha çooook geliştirilmsi alzım.. sanırsam html 5 oluyordu bu
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
üstte yazan bütün tarayıcıları denedim yinede açılmıyor
-----------------------------firefox 4 beta ile sorunsuz girip kurcalıorum içini dışını modelin..
-----------------------------şuan kullandığım tarayıcı firefox 4 beta
-
firefox 4 beta açmıyor, ben de çok merak ettim.
-
chrome un son sürünü açıyor onu deneyin.
-
hepsini denedim bilgisayardan kaynaklanıyo olabilirmi acaba
-
Hocam bu webGL olayı hakkında bilgi verirseniz.Onunla alakalı bi sorun var bence
-
Arkadaşlar cahilliğimi maruz görün.Tam olarak nedir bu ?
