folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder GRAFİK & ANİMASYON [AVATAR, BANNER VS.] TASARIM



GRAFİK & ANİMASYON [AVATAR, BANNER VS.] TASARIM

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    GRAFİK & ANİMASYON [AVATAR, BANNER VS.] TASARIM


    Photoshop/Freehand/Lightwave/Bryce/CorelDraw/Quark Xpress/Maya vs.


    Öncelikle Grafik Animasyon tasarımcı biri olarak hemen hemen kullanmadığım grafik tasarım programının olmadığını söyleyerek başlıyım.


    Bu işi meslek olarak yaptığımdan yeni başlayanlara veya öğrenmek isteyenlere yol gösterebilirim. Bilenler de vardır tabi ilerletmeleri gerektiği kadar takıldıkları yerde yardımcı olabiliril. Burdan bilgi alışverişinde bulunabiliriz tabi.


    hikaye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thePUNISHER
    thePUNISHER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Ya kardes ben bişe soracam ben flash yaptım ve de bu flashı avatarımda kullanmak istiyorum bunu benım avatara koyabilmem için ne yapmam gerek benden gif yada jpeg... gibi olmasını istiyo ama bendeki flash sanırım swf. uzantılı vede kabul etmıyo bi yarıdım su kardasına ;)

    thePUNISHER
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    doguhan bunu yazdı:



    sen o flash ı gönder bana ben sana gif olarak yollıyım.. flash ı direkt çeviremem ama önce avi veya mpg sonra gif formatına çevirir adobe image ready ile frame sayısını 40 ın altına indirirsem sana yaklasık 200 Kb lık güzel bir avatar yaratırız.. hızlı iletisim > msn


     


    Grafik konusunda baya iddialısın yani.... kafadan "öğretirim" die girdiğine göre..  o yazsaydın bi homepage adreside aklımız uçsun.. bi gif 200 kb olmalımı sence? biraz daha sıksan 400 kb a 40x40 pixel bir istanbul masalınının bir bölümünü koyabilirsin gif olarak :D


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Kimleri görüyorum orda :) hoşgeldin Designer ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    hoşbulduk cnm :D birileri meydanı boş bulmuşta.. bakiim dedim noluyo :D

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Designer bunu yazdı:


    hoşbulduk cnm :D birileri meydanı boş bulmuşta.. bakiim dedim noluyo :D


    oo Slm hoca  :)

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    oo rene :D a.slm abicim..

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BY-PCkopat
    BY-PCkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Kardeş O Zaman Bana Bi tane banner Yapın Size Host Vereyim. Yanlış Anlamayın Host KArşılık Değil Güzellik Olsun Diye..  www.askerialan.com sitem örnek bannerlar içinde  www.askerialan.com/banner.swf              www.askerialan.com/banner1.swf        askerialan sitesinin renklerine göre buoyutları örneklerle aynı olacak  Askeri Alan Web Group YAzacak Hacking Falan Yazmayacak Biz HAckır Değiliz..  Kırmızı ve siyah ağırlıklı olacak herkese teşekkürler. Dediğim Gibi Yapan İStesin Benden Ne İSterse..

    Demirden Korksak Kemer Takmazdık.. :))) www.askerialan.net
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviOnlineTeaM
    MaviOnlineTeaM's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek

    thePUNISHER bunu yazdı:






    Ya kardes ben bişe soracam ben flash yaptım ve de bu flashı avatarımda kullanmak istiyorum bunu benım avatara koyabilmem için ne yapmam gerek benden gif yada jpeg... gibi olmasını istiyo ama bendeki flash sanırım swf. uzantılı vede kabul etmıyo bi yarıdım su kardasına ;)






    Flash içinde tasarladığın grafik açıkken 


    file menüsünden -> Export a gel -> eğer hareketli gif avi vs istiyorsan Export movie 'yi seç jpg png gibi resim olarak çıktı alcaksan Export image a gel sanırım bu kadar bilgiyle flashta hazırladığın herşeyi her şekilde çıkarta bilirsin dışarıya teşekkür etmene gerek yok! 


    BEŞİKTAŞ bir gerilla"nın hayata itirazıdır, Susarsa ÇATIŞMA, Konuşursa SAVAŞ, Yazarsa DESTAN, Severse DEVRİM olur..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLegaLL
    iLLegaLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
     


    Grafik konusunda baya iddialısın yani.... kafadan "öğretirim" die girdiğine göre..  o yazsaydın bi homepage adreside aklımız uçsun.. bi gif 200 kb olmalımı sence? biraz daha sıksan 400 kb a 40x40 pixel bir istanbul masalınının bir bölümünü koyabilirsin gif olarak :D






    Ne diyeyim +1


    200 kb lık gif  çok iyi usta


    ~~~Knowledge is power and not free~~~
Toplam Hit: 1881 Toplam Mesaj: 14