GTA 5

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Lise çağlarında Call Of Duty oynamıştım. 2'den başladım. En son 4'ü çok sevmiştim. Warcraft oynamıştım (online).  Şu sıralar worlds of tanks , company of heroes ve hearts of iron oynuyorum.

    Fakat bu zaman kadar hiçbir oyunun çıkışını 4 gözle beklemedim. Sevmemde oyun oynamayı. Ama bu seferki başka. GTA 5'in haberlerini okudukça heycanlanıyorum.

    Normal hayat gibi herşeyi yapabileceksiniz. Dükkan alma, alkol dükkanı soyma. Tekne kullanma, suya dalma (altına) ve normal hayatta yapmak isteyipte yapamadıklarınızıda bu oyunda yapabileceksiniz. Jet kullanma mesela...

    Grafikleri sağlam, bir çok yenilik geliyor. Yapay zeka, ayrıntılar, çöller, deniz altı  (dövme vs..). İşte bir kaç görüntü

    Mafia 2'yi sevmiştim. Özgürlük veriyordu , ve mantıklı gelmişti. Biraz onu hissettim bu oyunda da;

    2 gameplay;

    http://www.youtube.com/watch?v=I_AN2FzHowQ

    http://www.youtube.com/watch?v=UwKKmOz23JA

    ---

    http://www.youtube.com/watch?v=-dPfkYhaoiQ

    http://www.youtube.com/watch?v=eQQxg9jR3Kw

    Sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım.

    http://www.youtube.com/watch?v=NiFyFrAmW1w

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    oyunun ne zaman çıkacağı belli mi hocam?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek

    Gta 4ü oynadığımda eve gelip hemen gta san andreası silmiştim o kadar güzel gelmişti bana. :) Ve san andreas ve gta 4 arasında inanılmaz grafik farkı var 5 te ise bu daha çok artırılmış gibi bu daha iyi duruyor :)

    Bunu da uzun süredir takip ediyorum çok iyi olacağını düşünüyorum şahsen on numara oyun olacak bence gta serileri apayrı bir dünya zaten.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    csfrt bunu yazdı

    oyunun ne zaman çıkacağı belli mi hocam?

    Normalde konsollar için mart-nisan-mayıs deniyordu ama daha çıkmadı. Sonra bilgisayarlara çıkar.

    Gecikme var, sene sonu da deniyor. Net bir bilgi yok.

    ---

    Apple'ı bu yüzden seviyorum. Önce ürünü tamamlayalım , sonra duruma bakarız diyor adamlar. Ürün hazır hale ne zaman gelirse, davetiyeleri o zaman basıyorlar. Sunumdan sonra, ürün satışa çıkıyor.

    Adamlar betaları yayınlamış (herkese değil) ama ne zaman çıkacak muamma. Yahu bilgi sızdırmayın işte. Ne olacağı belli değil. Nasıl bir saçmalık bu

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Yalnız arkadaşlar size kötü bir haber veeyim, şuan gta5 in pc için planlanmış bir çıkış tarihi yok. Yani pc için hiç çıkmayabilir bile.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Yalnız arkadaşlar size kötü bir haber veeyim, şuan gta5 in pc için planlanmış bir çıkış tarihi yok. Yani pc için hiç çıkmayabilir bile.

    Bütün oyunları pc den de oynanıyor şuan bu da çıkar birşey olmaz.

    Zaten genelde önce hep ps3 de falan çıkıyor oyunlar ondan sonra pc ye geçiyor ve gta nın bütün serileri öyle önce ps ondan sonra pc.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    videolar gerçek gta5 görüntüleri değil. gta5 için sadece trailerlar yayınlandı oyun içi video yok. ayrıca pcye de çıkacak sadece bir önceki oyunlar gibi 7 8 ay sonra.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Bildiğim kadarıyla verdiğin son vidyo sahte. Bi elemanın kendi yaptığı render'dan ibaret bir vidyo. Diğer vidyoları bilmiyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    sonunda xbox bi ise yaricak bekliyoruz heyecanla

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    SharpShooter bunu yazdı

    sonunda xbox bi ise yaricak bekliyoruz heyecanla

    RGH yaptırırsam benimde işime yarayacak. Amkdumunun sürücüsü traktör gibi ses çıkarıyor dvd okurken.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    DrKill bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı

    sonunda xbox bi ise yaricak bekliyoruz heyecanla

    RGH yaptırırsam benimde işime yarayacak. Amkdumunun sürücüsü traktör gibi ses çıkarıyor dvd okurken.

    hacı çok bok o sistem.. games on demand da yer almadığından dolayı call of duty 2 yi kutulu aldım. resmen eziyet cd olayı..

    tüm oyunlar dijital ortamdan indirilmeli. eğer yeni nesil konsollarda yine cd kısıtı olursa kesinlikle almam. paramızla rezil oluyoruz

Toplam Hit: 3402 Toplam Mesaj: 55