folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder GTA 5 ’İ Düşük Sistemli PC’Lerde Çalıştırmanın Yöntemi!



GTA 5 ’İ Düşük Sistemli PC’Lerde Çalıştırmanın Yöntemi!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    gta sanı özlemişim kurayım 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    adam GTA 5 ’i Düşük Sistemli PC’lerde Çalıştırmanın Yöntemi


    diye konu açmış gelen yorumlara bak :D hey allahım ya... tabi grafik kalitesi kötü olacak. ne bekliyordunuz ki ?


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    MoLoToF bunu yazdı

    deneyen var mı?

    sen o elindeki pc ile kıçınıda yırtsan  oynayamazsın gta 5 i :)

    ben evde olmadığım zaman vereyim şifremi aç gir oyna o kadar heveslendiysen 


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    benim pentium 4 açarmı


    sokayım onun tezine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Beyler oyunu açıyoruz arkadaşın pc de social club üyelik gerekiyor.

    Sizde de oluyor mu bu ?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    İşlemci Teknolojisi Core i3
    İşlemci Hızı 1.7 GHz
    İşlemci Numarası 4005U
    RAM Kapasitesi 4 GB
    RAM Tipi DDR3
    Ekran Kartı Markası NVIDIABilgi
    Ekran Kartı Hafızası 2 GB
    Ekran Kartı Chipseti GT840M

     

    bu makine oynatırmı oyunu?


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GokhaN
    GokhaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2013
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    MoLoToF bunu yazdı

    deneyen var mı?

    sen o elindeki pc ile kıçınıda yırtsan  oynayamazsın gta 5 i :)

    ben evde olmadığım zaman vereyim şifremi aç gir oyna o kadar heveslendiysen 

    bişey mi dedin abicim :D


    kıl olan yer kaşınır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    SkynetX bunu yazdı

    Hocam illa ki oynamaya oynarsın da, özellikler düşük olunca pek bir anlamı kalmıyor.

    İşte bir dağ başına çıkıp, gece vakti şehri izlemek, tee uzaklardan uçan uçaklar, uzaklardan gelen motor sesleri, silah sesleri falan...

    En başta kaplamalar bir acayip görünüyor.

    sen çok kaptırmışın kendini hacı :D 

    "bir dağ başına çıkıp, gece vakti şehri izlemek, tee uzaklardan uçan uçaklar, uzaklardan gelen motor sesleri, silah sesleri falan..."


    Samimiyetimizin, laubaliliğimizin sebebi maphus yatmamış olmamız değil. ᵉᶰᵃᵇˡᵉᵗᵘʳᵏ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı
    SkynetX bunu yazdı

    Hocam illa ki oynamaya oynarsın da, özellikler düşük olunca pek bir anlamı kalmıyor.

    İşte bir dağ başına çıkıp, gece vakti şehri izlemek, tee uzaklardan uçan uçaklar, uzaklardan gelen motor sesleri, silah sesleri falan...

    En başta kaplamalar bir acayip görünüyor.

    sen çok kaptırmışın kendini hacı :D 

    "bir dağ başına çıkıp, gece vakti şehri izlemek, tee uzaklardan uçan uçaklar, uzaklardan gelen motor sesleri, silah sesleri falan..."

    Gerçeğini, bilgisayarı kapatıp gerçek dünyada yapılmasından yanayım. O zaman yorumları daha çok dinlerim hem de.


    Herşey kolaydır ∆
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    whoobay bunu yazdı
    EnableTurk bunu yazdı
    SkynetX bunu yazdı

    Hocam illa ki oynamaya oynarsın da, özellikler düşük olunca pek bir anlamı kalmıyor.

    İşte bir dağ başına çıkıp, gece vakti şehri izlemek, tee uzaklardan uçan uçaklar, uzaklardan gelen motor sesleri, silah sesleri falan...

    En başta kaplamalar bir acayip görünüyor.

    sen çok kaptırmışın kendini hacı :D 

    "bir dağ başına çıkıp, gece vakti şehri izlemek, tee uzaklardan uçan uçaklar, uzaklardan gelen motor sesleri, silah sesleri falan..."

    Gerçeğini, bilgisayarı kapatıp gerçek dünyada yapılmasından yanayım. O zaman yorumları daha çok dinlerim hem de.

    ben de gerçeğinden yanayım ama gel palandöken dağına çıkıp şehri seyir eyleyelim diyorum gelmiyor.


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
Toplam Hit: 2816 Toplam Mesaj: 26