GTA San Andreas Full - PC

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    San Andreas Hileler :

    https://cloud.mail.ru/public/9eed649384de%2FHileler.docx

    İndirme Linkleri :

    https://cloud.mail.ru/public/82047c3b80c0%2Fgtasa-generalmobileforum.com.part1.rar

    https://cloud.mail.ru/public/515f66268eee%2Fgtasa-generalmobileforum.com.part2.rar

    https://cloud.mail.ru/public/cd538e301031%2Fgtasa-generalmobileforum.com.part3.rar

    Crack https://cloud.mail.ru/public/d03774f98570%2Fgta_sa.exe

    Rar Şifresi : generalmobileforum.com

     

     


    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    güzel paylaşım hocam da torrent olaydı sanki üstüne cila gibi olurdu


    Tengri Türkü korusun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı

    güzel paylaşım hocam da torrent olaydı sanki üstüne cila gibi olurdu

    Partlı linkler zaten hocam yardır gitsin full hız. 


    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı

    güzel paylaşım hocam da torrent olaydı sanki üstüne cila gibi olurdu

    https://www.dropbox.com/s/0gt3f3p1a8swn52/Grand%20Theft%20Auto%20%28GTA%29%20San%20Andreas-HOODLUM.torrent?dl=0 

    zamunda torrenti, abi sana bi faydası yok mail.ru nun diye link verdim sorun yok dimi

    hsyN tarafından 05/Eyl/14 23:23 tarihinde düzenlenmiştir

    düşler düşünmekle tükenmez
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    eger hala turkce alt yazili olarak gorevleri yapmadiysaniz simdi yapin derim zira boyle bir senaryo boyle bir macera boyle bir oyun yok. hayatimin oyunu bu oyun...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    dün vice city indirdim.. görevler bitsin bunu da hallederiz :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    eyvallah hocam çok sağolasın , bu aralar andreas indireyim de oynayayım diyordum :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    cizik olsun hafta bası cekıcem :)


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Sömürme moduna geçtim. Sağol hocam :)


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    la şunları hayrınıza biriniz tek link yapın yaw torrentten felan anlamam ben tek link download olsun yeterli benim için :/ 


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    bide altyazı filan varsa verinde haftasonu yardırayım :D


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 4137 Toplam Mesaj: 40