Guclu Soydemir - Deli Çoban

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    nickin ahkkını verelim diye koydum bu şarkıyı dinleyelim dinlemeyenlere dinletelim hoş bir şakrıdır hakkaten:D

    link:http://rapidshare.com/files/26100955/Guclu_Soydemir_-_Deli_Coban.mp3.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    SaoL Hacı, Bizede İndirmek Düşer.

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Abi linkin hikayesini nie anlatmıon :D

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek

    geziyordu bu dağlardaa canını aldı şanıylaa bir yazı yazmış kanıylaa deli çobannnnnn deli çobannnnnnnnn ilk defa dinliyom tşk delichoban:)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    ya sanırım bu adamındı yeni çıkmış takatim kalmadı sabrım tükenddddiiiiiiiiiiiiiiiii die elinizde varsa bi zahmet

    edit=metin ışık mış

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    abi bigun gene basketten geldim bi baktım koko bana bi link verio rapidden delichoban.rar alla alla ne lan bu dedim rene gönderdi abi dedi ulan rene bana dosyamı upload etmiş kesin sybiandır dedim hani o eski konu vardıya odur dedim başladım indirmeye bi açtım bizim deliçoban şarkısı reneye gittim ahanda konuşma:

    (19:42) -:

    hoca sen nie deliçobanı yükledin yaw:D

    (19:42) renegadealien::D
    (19:42) renegadealien:dinledim
    (19:42) renegadealien:baktım senden bahsedio
    (19:43) renegadealien:upload ettim
    (19:44) -:eheheh
    (19:45) -:allah razı olsun:D:D
    (19:46) -:

    hoca dinlicem elim gitmio zaten sevgilimden ayrıldım dün yarına iki sınav var bide bunu dinleyip kafayı bozarsam tam ayar oluruz:D

     şarkının hikayesi bu

    @pcbear metin ışık üstaddır herşeydir laylay lom isimli parça ömrümü yemişttir dinlememeniz şiddetli tavsiye olunur
    ayrıca bu şarkıdan özenmedim şarkı benden özendi çnkü ben bu parçadan önce vardım:D:D

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Çobanım, içinde seni andıran her şeye eyw.  Güzel parça...


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    pöff ne şarkıydı bu be,2003 de çıkmıştı sanırım,radyolar hep bunu çalardı "ibret olsun sevenlere,sevip acı çekenlere,bana deli diyenlereee"

     

    Sağolasın


    Çekil,Önümden Çekil...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Valla arşive karışmış bi baktım dellii chooban dio :D

    Deim upload ediim :)


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Benim soyismimde çoban dinledikçe bende geleyim aklınıza :D

    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    baba süper sarkı yaw

    ibret olsun sevenlere,sevip acı cekenlere,bana deli dienlere aaaah deliçoban :D 


    Amphetamine Logic.
Toplam Hit: 4009 Toplam Mesaj: 20