Guzel Sarkılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Outkast-Hey Ya

    maynak parca kesin dinleyin ..

    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Sebnem Ferah - Tum Sarkilari............


    bi de Evanescence - bring me to life, going under...


    zten sebo nun sesine cok benzio....


    { n o x } $ebnem ferah - can kırıkları ---- sonunda boğulmak olsa da benim o sularda yüzmem gerek...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeren
    zeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2003
    Dişi
    valla arkadaşlar ben biraz daha türkçe takılıyorum bu aralar..
    şahsen ;
    zerrin özer - gönül
    ajda pekkan - yaz yaz yaz
    ayna - ölünce sevemezsem seni
    veee özellikle de
    ahmet kaya - kum gibi , mahur
    sezen aksu - adı bende saklı
    ibrahim tatlıses - nankör kedi

    işte bu kadar :))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuPa_KiZi
    KuPa_KiZi's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2003
    Dişi
    shaggy - hey sexy lady

    Yalan Diyen Yalan Olsun Yüzü Gülmesin..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polly
    polly's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2003
    Dişi
    Bence Lorna-Papi Chulo patladı bu aralar..

    "BüTüN ı$ıKLaRı KaLDıRıP aTTıM BiR KeNaRa,aNLıYoR MuSuN? GöKYüZü GüNe$ oLSa,BeN SeNSiZ KaRaNLıKTaYıM.."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bosnak_84
    bosnak_84's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2003
    Erkek
    KuPa_KiZi bunu yazdı:
    -----------------------------
    shaggy - hey sexy lady
    -----------------------------
    Katılıyorum
    Bir"de İbo"dan Tek Tek Var :)))))))))))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exterminate
    exterminate's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2003
    Erkek
    abijim pappi pappi pappi julo
    comolokko abijim .. bide mydonose fm de bi 45 lik çalıyolar şu sıralar adını ööreniym yascam cok tutuljak abijim süper bi parca byeeeee

    WooKiExTerMinatuRaL..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spec
    Spec's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Lorna-Papi Chulo Patlıyo ama ben sinir oluyom.. sefmiom bu türlerii bi tek o karının ıhhhh laması hoşuma gitti....
    Live in texas

    Tanrı TÜRK'ü Korusun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    iio- at the end

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RNA
    RNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    Manowar
    Brothers of Metal
Toplam Hit: 3829 Toplam Mesaj: 34