folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hack-Off Gerçeği...



Hack-Off Gerçeği...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    durun lan benim :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    aaa yapacağınız işe başlarım ama murat benim a.k kardeşim ün düşmanları pislik herifler sizi lam muratların en karası benim ve kara murat benim dedem zenci ebemde zenci yalan atmayın a.k
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arahman
    arahman's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    olm çok yanlış bişi yapıyonuz asıl karamurat benim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozii
    Ozii's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Allah Hepinize Akıl Versin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    ozii hadi bu karamuratlar arasındaki 7 farkı bul :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    işallah osii ciğğim işallah bi gün oda olacak
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Bence sana Allah akil fikir versin... Hazir portal abicim wc(ezikler grubu) yok yani yazilan cizilen bisey, hatta hertarafindan hata cikiyor, tablolar oturmamis sayfa duzeni hak getire. 2 satir kod editlemis wcdoktoray onun da icine sicmis.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arahman
    arahman's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    inşallah diyelim real inşallah olur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    bende diorm ne zaman millet coşcak devam devam
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozii
    Ozii's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bi atasözü vardır eşşek hoşaftan ne anlar diye bilirmisiniz...
Toplam Hit: 2512 Toplam Mesaj: 36