folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder Hacker"Lara Hodri Meydan!



Hacker"Lara Hodri Meydan!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    edit: la olm adam oyun açmış

    http://hackme.lifeoverip.net/

     

    celallenmeyelim :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    sitesinde konu altına yapılan yorumlar dikkatimi çekti

     

    This post has 4 comments

    • kaygısız
      December 19th, 2009

      hocaaa alırlar aşağıya siteni, ne olduğunu bile anlayamazsın, güvenlik işinde olup da beni hackleyemezler diyen kişi zaten bu işleri bilmiyordur. hocam sen daha çok fırın ekmek yemen lazım.

      • Huzeyfe ONAL
        December 19th, 2009

        Önce yazıyı okumayi ogren sonra efelen “invisible arkadas” . Yazida ne diyor
        “Sistem kesinlikle hacklenemez değil, sadece hackleme için biraz bilgi ve bu bilgiyi kullanabilecek tecrübe gerekiyor.”.


    • kaygısız
      December 19th, 2009

      hocam sen de çok iddalı bir yazı ve röportaj vermişsin ama yani bu işlerde tecrübeli ve bilgi sahibi olabilirsin ama bu kadar da güvenmemek lazım, ayrıca artık hack dendimi sistem hack yapılmasa da oluyor eğer amaç deface ise hiç sistemine dokunmadan, domainin dnslerini yönlendirirler ve amaçlarına ulaşmış olurlar yani herşey senin kontrolün dışında gelişir bu yüzden kimseye de bu yapılan hackin sistem hack olmadığını anlatamazsın gören hacklendi etiketini yapıştırır direk.

    • Huzeyfe ONAL
      December 19th, 2009

      İddia ortada, kimse kimseyi hackleyemez diye bir sey yok, bilgisine becerisine guvenen gelsin sistemi hacklesin dedim ki hacklenebilmesi icin sistemde cesitli acikliklar “bilerek” birakilmis durumda…
      Nasil hacklenebilecegi konusunda IstSec’de yaptigim sunum gayet iyi acikliyor, bu isin binbir yolu vardir hepsini koruyup bir tanesini acikta birakirsan gotururler. Yarismada birinciyi defacementla belirlemeyecegiz, root sifresini cleartext olarak isteyecegiz. Dolayisiyla defacment yapsa bile hediye alamayacak.
      Neyse yaziyi bir gazetecinin agzindan okuyormus gibi degerlendir, bir uzmanin agzindan o sozler o kadar kolay cikmaz

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi yazıyı okuyalım !!!

    " Biz de madem kendinizi göstermek istemiyorsunuz size online bir yarışma açalım kendinizi gösterin dedik ve HackMe!yarışmasını açtık"

    ayrıca

    "(başlığa bakarak aldanmayın, klasik medya oyunu başlık,  yoksa böyle birşey elbette denilmez:)"

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    yarismaci arkadaslara basarilar diler en bastan birazcik kopya veririm.

    centos / apache 2.2.3

    hemen public exp8 sitelerine dalin bir seyler arayin :|

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ferruh mavituna saglam guvenlikcilerdendir. ingilterede guvenlik sirketi kurdu yakin bi zamanda.

    ayni anda blog u hacklendi, sanirim bayaa bi hirslandi. "hadi bunuda hackleyinde gorelim" modunda sanirim.

    ferruh kendisi diyordu guvenli bir sistem yoktur diye. birisi bunuda hacklerse ne yapacak tasi taragi toplayip manav dukkani mi acacak ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    seminer ve konferansa katıldım saçma sapan şeylerden bahsedildi hep bilindik şeyler fmavitunaylada tanıştık bomba bi insan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi ya siz karıştırıyorusunuz ya ben yanlış okuyorum.Bu yanlışı bir çözelim !!!

    " Biz de madem kendinizi göstermek istemiyorsunuz size online bir yarışma açalım kendinizi gösterin dedik ve HackMe!yarışmasını açtık"

    ayrıca

    "(başlığa bakarak aldanmayın, klasik medya oyunu başlık,  yoksa böyle birşey elbette denilmez:)"

    demiş.Açıklama yazısı ;

    http://blog.lifeoverip.net/2009/12/19/hackerlara-hodri-meydan/

    burada !! ben mi yanlış anladım yoksa hepiniz yazıyı okumadan mı yorum yapıyorsunuz ? Adam sitem hacklenmez işin medya kısmı diyor.Adam hackme adında bir yarışma açmış.

    Böyle diyerek iyi yaptı çünkü hit kazandı.

    Fakat yine yazıyı okuyan yok :-/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    En büyük tehlike kendini inkar ederek yahut ettirerek gelir...Akıllı olun balon  olmayın havası hiç olmayın. çok kötü bir şeydir..iş yapmak değildir iş yakalanmamaktır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    isko çalışmalara başladımı acaba :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    seni kimse sevmiyor zumsuk uhahahaha :D

Toplam Hit: 5709 Toplam Mesaj: 38