folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Haftalık E-Dergi For Man İçin Alanında Uzman Yazar + Kapak Yorum



Haftalık E-Dergi For Man İçin Alanında Uzman Yazar + Kapak Yorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ASLIYUCE
    ASLIYUCE's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    dergiyi nasıl yayınlamayı dusunuyosun peki?
    web sitesi olarak mı flip book seklinde mi pdf mi ? ya da baska bi sekilde ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    dergiyi flipbook olarak webde yayınlıycam www.futboldergisi.com  tarzında 

    elbette boyel kare değil uzunlamasına olcak :) içeriği fln yazmayı istiyorum boyle bi kapak olması gerektiğinide biliyorum ama görselliği bozuyo benim yazıdğım azı stili bu işlerden anlayan bi tasarımcı varsa yardımcı olabilir. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bence sen önce photoshop ören bence :S cidden zararını görebilirsin ayda direk tek kalıp üzerinden çalşmak zorunda kalırsın buda sıkıntı yapabilir.


    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    eyw.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hoca o sistem hazır mış galiba hazır yapılıomuş bi onu araştuır istersen abim söledi banada benim çok bilgim yok. biz sadece yorum yapıoz o kadak.


    Living Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hacı kapak olayını arkadaşlar anlatabildi mi anlamadım :)

    yani bi şablon olucak dikdörtgen standart. onun üstüne hazırlıcan her kapagı.

    bide içerik nolcak haci ? erkeklerle ilgili herşey?

    haftalık cıkarman ilk etapta kastırmaz mı seni ?


    [36073//anarsistherif]~20.07.15
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    yok 5 haftalık döküman hazır gibi

    konulardan bahsediyim kısaca

     

    her sayıda bu başlıklarda aynı konuda farklı olaylar işlenecektir.

    efsaneler ; 

    sihirbazlık ; 

    arkeoloji ;

    dövüş ;

    senaristlik ; 

    dağcılık ve av ; 

    dövme ;

    psikoloji ;

    efsanevi filmler ;

    komedi ;

    online oyunlar ;

    garip olaylar ;

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    çok hoş görünüyor buradan içerik umarım bu hevesini kaybetmezsin.


    tahribat.com a can feda
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3LaX
    R3LaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    Kapağı kapat bi dahada açma hocam:))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Kapağın olması gereken ölçülerini verde ona göre bişiler yapalım :) bu kapakta dergi olsa bakmazdım 

    Not : Genelde dergilerde kapak en son hazırlanır :)


    Hatasız Kod Olmaz... :)
Toplam Hit: 2688 Toplam Mesaj: 32