folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hangi Savunma Sanatını Öğrenmeliyim?



Hangi Savunma Sanatını Öğrenmeliyim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek

    vücudun dışında bulduğun her nesneyi de (sopa kalem bıçak su şişesi vb) silah yapacağım diyorsan: wing-tsun + escrima

    öğrendiğin yerde wing-tsun yer dövüşüne pek girmiyorsa, bir de brazilian jiu jitsu eklemen lazım..

    vücudunu farklı misyonda da disipline etmek için muaythai de eklersin..

    k1 maçları gibi minimal kurallı karşılaşmaların en başarılıları muaythai + brazilian jui jitsu + wing-tsun gibi karma eğitimlerden geçmiş adamlardır.

    muay-thai sert ve tok darbeler ekler, wing-tsun seri ve etkili darbeler ekler, brazilian jui jitsu yer boğuşmaları (boğma, burkma, kırma, rakibi kilitleme) için gerekir..

    sonuç olarak kavga ne hale gelirse gelsin, sen o işin uzmanısın.. yoksa bir taekwondo'cuyu belinden bi güreşçinin kaptığını hayal bile edemiyorum :)

    muaythaist tarafından 28/May/16 08:59 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    holederma bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Easx bunu yazdı

    Yıllarımı kartal dövüş sanatlarına verdim. İnan bana dünya üzerinde sokakta karşılaşabileceğin bazı pro ve yarı-pro dövüşler dahil en iyi dövüş sanatlarından biridir. 

    2013'ten beri Providence seviyesindeyim ki en üst seviyedir. Karşındaki ciddi manada profesyonel MMA dövüşcüsü değilse tek atma imkanın var. 

     

    Edit: Ek olarak bazı gereksinimler gerekli öğrenmek için. Yani direk gittim yazıldım 5 sene sonra proyum yok. Gidip kabul almamakta var işin ucunda. Bunlarda zamanla yapılan testlerle sonuçlanıyor. Çoğu kişinin bu dövüş sanatından haberi bile yok

     

    neyki hocam dövüs sporunun cinsi ? 

    Ben bizzat şahit oldum dağ gibi adamı tek yumrukla devirmişliği vardır.Hala inanması zor geliyo.Malesef beni aşan bir sanat.

    Hocam, bilgi alabileceğimiz yer var mı?

    Not: Kısa vadede etki almak için Boks.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek

    Kyokushin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    ontedi bunu yazdı
    holederma bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Easx bunu yazdı

    Yıllarımı kartal dövüş sanatlarına verdim. İnan bana dünya üzerinde sokakta karşılaşabileceğin bazı pro ve yarı-pro dövüşler dahil en iyi dövüş sanatlarından biridir. 

    2013'ten beri Providence seviyesindeyim ki en üst seviyedir. Karşındaki ciddi manada profesyonel MMA dövüşcüsü değilse tek atma imkanın var. 

     

    Edit: Ek olarak bazı gereksinimler gerekli öğrenmek için. Yani direk gittim yazıldım 5 sene sonra proyum yok. Gidip kabul almamakta var işin ucunda. Bunlarda zamanla yapılan testlerle sonuçlanıyor. Çoğu kişinin bu dövüş sanatından haberi bile yok

     

    neyki hocam dövüs sporunun cinsi ? 

    Ben bizzat şahit oldum dağ gibi adamı tek yumrukla devirmişliği vardır.Hala inanması zor geliyo.Malesef beni aşan bir sanat.

    Hocam, bilgi alabileceğimiz yer var mı?

    Not: Kısa vadede etki almak için Boks.

    ben de merak ettim, ilk defa duyuyorum. karma mı demek istedi acaba?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    Boksdan başla , 3 ay sonra antremanlara çık . Yumruk ye , yumruk at. İnsan birden kavga edince heyecan yapıyo , heyecan yapınca da saçma salak hareketler yapıyo : ) Önce beynini sonra yumruklarını alıştırman lazım. İş kafada bitiyor yoksa 2 yumrukda nefesin biter. Adam seni kendine gelene kadar darma duman eder.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam teakwando 2.dan sahibiyim ve 18 yıldır spordan uzağım zamanında Adana birinciliğim var

    sana sadece şunu söylim kavgada ilk darbeyi vuran her zaman avantajlıdır ve vur-kaç taktiği en iyi çözümdür :D

    ekstra olarakta erkekliğin 10'da 9'u kaçmaktır :/

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Ulan herkes ne geliyorsa yazmış.Kickboks diyen bile var.1.63 boyla high kick vuracak heralde adam.

    Hocam öncelikle kilo çok önemlidir.Kilon aşağı yukarı 70 kg civarı olsun..Çünkü cüsse olarak dezavatantajın var ve bunu biraz kiloyla kapatman lazım.2-3 kişiyi rahatça şunda indirebilirsin falan diyen adam apaçık yalan söyler çünkü o adamların boy ve kilo üstünlüğü varsa sana senin işin çok zor olur.Yada adamlar biraz dövüşmeyi biliyorlarsa zor yine işin zor olur.

    Çok uzatmadan tavsiyem eğer sokakda işe yarasın diyorsan düzgün bir şekilde boks öğrenmen.Hızlı,teknik ve sert vuruşlar yapabilirsen bir kaç kişiye karşı tehlikeli olabilirsin.BJJ falan diyecekler olacaktır onları salla.Heralde sen arkadaşını adamın armbar a alıp kolunu kırarken diğerleri seni izleyecek değiil.O yüzden boks ağırlıklı muay thai işine yarar bence.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Ulan herkes ne geliyorsa yazmış.Kickboks diyen bile var.1.63 boyla high kick vuracak heralde adam.

    Hocam öncelikle kilo çok önemlidir.Kilon aşağı yukarı 70 kg civarı olsun..Çünkü cüsse olarak dezavatantajın var ve bunu biraz kiloyla kapatman lazım.2-3 kişiyi rahatça şunda indirebilirsin falan diyen adam apaçık yalan söyler çünkü o adamların boy ve kilo üstünlüğü varsa sana senin işin çok zor olur.Yada adamlar biraz dövüşmeyi biliyorlarsa zor yine işin zor olur.

    Çok uzatmadan tavsiyem eğer sokakda işe yarasın diyorsan düzgün bir şekilde boks öğrenmen.Hızlı,teknik ve sert vuruşlar yapabilirsen bir kaç kişiye karşı tehlikeli olabilirsin.BJJ falan diyecekler olacaktır onları salla.Heralde sen arkadaşını adamın armbar a alıp kolunu kırarken diğerleri seni izleyecek değiil.O yüzden boks ağırlıklı muay thai işine yarar bence.

    Tüm dövüş sporlarında olay zekaya bakar. Eğer aklını kullanabiliyorsan %90 yatırırsın yere.

     

    Ya bir de şu var; sokaktaki adamların kaç tanesi dövüş sporları biliyor. İşte gelişine girişiyorlar. Ellerinde bıçak, sallama yoksa alayını yıkarsınız.

    Bu dövüş sporlarını bilen adam da serseri olmaz zaten. Niye baktın diye kavgaya girmez.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paparozzi
    paparozzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı
    holederma bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Easx bunu yazdı

    Yıllarımı kartal dövüş sanatlarına verdim. İnan bana dünya üzerinde sokakta karşılaşabileceğin bazı pro ve yarı-pro dövüşler dahil en iyi dövüş sanatlarından biridir. 

    2013'ten beri Providence seviyesindeyim ki en üst seviyedir. Karşındaki ciddi manada profesyonel MMA dövüşcüsü değilse tek atma imkanın var. 

     

    Edit: Ek olarak bazı gereksinimler gerekli öğrenmek için. Yani direk gittim yazıldım 5 sene sonra proyum yok. Gidip kabul almamakta var işin ucunda. Bunlarda zamanla yapılan testlerle sonuçlanıyor. Çoğu kişinin bu dövüş sanatından haberi bile yok

     

    neyki hocam dövüs sporunun cinsi ? 

    Ben bizzat şahit oldum dağ gibi adamı tek yumrukla devirmişliği vardır.Hala inanması zor geliyo.Malesef beni aşan bir sanat.

    Hocam, bilgi alabileceğimiz yer var mı?

    Not: Kısa vadede etki almak için Boks.

    ben de merak ettim, ilk defa duyuyorum. karma mı demek istedi acaba?

    Ooo easx sensei kendini ifşa etti. Şaka bi yana ben bizzat semtte kendi gözlerimle gördüm birkaç bir şey, bu hiç insan işi bir iş değil. Hiç heveslenmeyin daha iyi. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Kartal Dövüş sanatları selçuklu döneminden itibaren kullanılan gizli bir dövüş sanatıdır. Kimilerine göre bazı teknikler (kanıtlı olmasada) göktürkler zamanında birebir dövüşlerden esinlenilmiştir. Çıkış noktası Orta Asya olarak tahmin edilmekte.

    Gerek salonda öğrenilmemesi, gerekse canlı bir dövüş sporu olduğundan (açıklayacağım) , dünya üzerinde sadece belirli bölgelerde nesilden nesile geçen bir anlatımı vardır.

    Canlılık derken Kartal Dövüş sanatları tamamen duruma , kişiye, psikolojiye ve bölgeye göre değişir. Yani gidipte herhangi bir ülkede herhangi bir yere gidip ya ben kartal dövüş sanatları öğreneceğim ustası var mı diyemezsiniz. Zaten bu spordan haberdar olan topu topu bir avuç insan var. 

    Olaki gerçekten ustası olduğuna inandığınız birini gördünüz . Buldunuz . Duydunuz. Onun sizi eğitmesi için gerekli prosedürleri karşılıyor olmanız gerekli.

    Spor kesinlikle siklete , boy uzunluğuna bağlı değildir. Aslında ana noktası psikolojik savaştır. Karşındakini okuma ve buna göre davranma işin temelinde yatar. 

    Aynı zamanda istediğiniz gibi, tekli, çift bıçak kullanımı, uzun kısa kılıç kullanımı, ağır hafif kılıç kullanımı vs vs uzar gider. Hatta ve hatta son yüzyılda sanatı mükemmel bir hale getirmeye çalışan bazı ustalar buna ateşli silahları dahi dahil edip kendi kafalarında amerikan filmlerindeki herşeyi yapan ajan abiler olduklarını sandılar ama federasyon karşı çıktı . (resmi değil ama karşı çıkılmaması gereken adamlar).

    Bildiğim kadarıyla sporu öğretebilecek seviyede olan yani hem psikolojik hemde fiziksel yeterliliğe sahip 3 kişi bulunuyor türkiye sınırları içerisinde. Birde afganistanda bir türk usta varmış ama söylentimi bilmiyorum. 

    Sadece ufaktan bilginiz olsun diye yazdım. Aratarak sorarak bulamazsınız. Hatta bahsetmem doğrumuydu onu bile bilmiyorum. İlk bahsettiğimde çevremdekilerde pek inanmamıştı :) ama gözleriyle gördükten sonra işler değişti ama iş işten geçti tabi. 

Toplam Hit: 2549 Toplam Mesaj: 51
sanatı savunma