folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Harddiskteki Resimlerim Silindimi Şimdi ?



Harddiskteki Resimlerim Silindimi Şimdi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    gecenin 3 ü 

    harddiskteki askerlik resimlerimi  buldum ama silinik olarak gözüküyor ve açmıyor :(((

    arkadaşlar bu silinen dosyaları başka bir kurtarma programıyla kurtarabilirmiyiz ? burda silinik olarak gözüküyor ve read olamadı diyor önizleme göstermiyor malesef...

    içimizde hani bu işin erbabı olan müridlerimiz olabilir. yardım istiyorum bu konuda :(((( tam 5 aydır bu resimlerim için uğraşıyorum harddisk yandı düzelttik derken D de resimlerim silinmiş baktığımda kurtarma programı vardı bu eski bi get data back program 2009 da pc de kalmış

    şimdi profesyonel kurtarma görevi yapan programlar olabilir bildiğiniz varmı böyle yani bazı programlar var kaç defa format atılsada silinen dosyaları görebiliyor bu tür.

    inanın bu resimlerimi kurtarmak için paha biçilmez :(((((((((


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    recover my files var çok güzzeldir.

    hocam ne işin var 2009dan kalma programla?

    hem de o kadar önemliyse senin için?

    neyse artık, Dye birşey yazma sakın ha.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    recover my files var çok güzzeldir.

    hocam ne işin var 2009dan kalma programla?

    hem de o kadar önemliyse senin için?

    neyse artık, Dye birşey yazma sakın ha.


    -----------------------------

    aynen...


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hocam yol gösterin sadece istediğim bu. şimdi bu silinmiş gözüken dosyaları alabilme imkanımız varmı bunu merak ediyorum googlede bakıyorum format atılsa bile silinen dosyalar alınıyor deniyor sizin bildiğiniz güzel bu resimleri alabilecek program varmı ?


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yol gösterin sadece istediğim bu. şimdi bu silinmiş gözüken dosyaları alabilme imkanımız varmı bunu merak ediyorum googlede bakıyorum format atılsa bile silinen dosyalar alınıyor deniyor sizin bildiğiniz güzel bu resimleri alabilecek program varmı ?


    -----------------------------

     

    aga recover my files diyoruz ama program olduğunu anlamadın galiba :D


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yol gösterin sadece istediğim bu. şimdi bu silinmiş gözüken dosyaları alabilme imkanımız varmı bunu merak ediyorum googlede bakıyorum format atılsa bile silinen dosyalar alınıyor deniyor sizin bildiğiniz güzel bu resimleri alabilecek program varmı ?


    -----------------------------

     

    aga recover my files diyoruz ama program olduğunu anlamadın galiba :D


    -----------------------------

    anladım hacım sağol bu saatte post attığın için eyvallah bakıcam onunla harddiskin içine umarım resimleri gösterir:;(


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    Burdan indirebilirsin sanırım bendekinide burdan indirmistim dukkanda olsaydım uplardım ama degılım :( işini görür ama bazı dosyaların yarım cıkabılır ona care vardır ama ben bılmıyorum arastırman lazım google amcaya sor ;)
     
     
    Not: Alıntı

    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    eyvallah hocam hepsiyle tek tek taratacağım umarım birisinden birisi gösterir...


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Raw-Formatina-Donusmus-Hardiski-Ve-Icindekileri-Kurtarma-Resimli-Anlatim-156935/

    bak bide bunu dene hocam aynı işi buda görür


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... http://thepiratebay.se/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Forever_Piratebay bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-Raw-Formatina-Donusmus-Hardiski-Ve-Icindekileri-Kurtarma-Resimli-Anlatim-156935/

    bak bide bunu dene hocam aynı işi buda görür


    -----------------------------

    eyvallah hocam çok sağol...


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
Toplam Hit: 1684 Toplam Mesaj: 13