folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hareketli Avatar!



Hareketli Avatar!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    bu isko olmasın.yine databese ile ilgili muhteşem inciler duyuyorum sanki :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    borland yaşında mısın lan sen krestona evlat deme hakkını kendinde buluyon ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    kıl oluyorum şu basit vbullet forumlarında bi satır mesaj yazıyolar 100 satırlık resim var altında amk. nefret ediyorum.. insanlarda estetik fln yok hiçbi bok yok...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Kendin sölüosun hoca başka forumlarda var :)

    O zaman bizim o başka forumlardan ne farkımız kalırdı?:)

    Burası tahribat.com, hareketli avatar kullanmıoyuruz...

    Satır satır imza yazdırmıyoruz

    İmzamıza html kodu sokmuoruz,

    Reklam yapmıyoruz...

    Tahribat.Com'da olduğumuzu unutmuyor, unutturmuyoruz :))

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    cunku bisey anlatmak isteyen hareketsiz resimlede anlatabilir, anlatamayacak kapasitede olanin zaten burda isi yok demektir... bence cok guzel avatarlar var bu sitede valla, heraketli mareketli pohtan onlar...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mexing
    mexing's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    harbiden nie yok ndn yok nasıl olmaz yaa hadi hadi ihtilal başlatalım amk bi avatar için girişin safları belirleyin :D:D

    saldır saldır saldırmayan ipne :D:D töbeee

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Overdosee
    Overdosee's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    bu forumu diger forumlardan ayiran en buyuk ozelliklerden bitanesi oncelikle ciddiyeti ve her boka atlamiyor olmasi... ben goruyorumki diger forumlarda konu acmak icin yada cesit olsun die bir suru sacma sapan seyler yazanlar var... E bu forum sitesi bu ciddiyetini korurken ve size yeterli imkanlari zaten sunarken hareketli avatarlarin neden olmamasi konusunda tartismak bile cok sacma...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mexing
    mexing's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    demek istediğim kesinlikle buydu :) bencede eleştirmek bu deildir yapmayın boş ve saçma şeylerle lütfen zaman kaybetmeyelim böyle basit şeyler konu bile olmamalı saygılar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    sayfalar geç açılmasın die sanırsamsa.(:
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    Ne gerek var lem a.q. gıcık oluyorum msn de falan kullanıyor millet kafayı yiyorum bu kadar saçma bişi olamaz.
Toplam Hit: 2505 Toplam Mesaj: 22