Harika Bir Fıkra !!!!!!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corvette
    corvette's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2003
    Erkek
    Kahvede otururken herifin biri demiş ki :
    -Ben bi leğen dolusu balgamı içerim....
    Diğer herif:
    -Hastir lan içemessin demiş ve iddiaya girmişler.
    Adam leğeni almış ve kahvede bütün masaları gezdirmiş.
    Millet leğene sümüğünü sümkürmüş.Balgamını atmış.
    Kimisi burnunu karıştırıp hap yapmış ve onu atmış leğene.Bazıları da sivilce ve çıbanlarını patlatıp iltihabını leğene atmış...
    Leğen ağzına kadar dolmuş(gözünüzün önüne getirin---yeşil sümükler,kanlı cerahatler,balgamlar falan)

    İçerim diyen adam leğeni almış ve dikmiş kafaya ve bi seferde hepsini yutmuş...üstüne bi de geğirmiş ve çay sölemiş....(iddiayı kazanmış)
    İddiayı kaybeden herif sormuş....
    -Lan ipnetor nsl içtin lan bi seferde demiş.
    İçen herif de:
    -Lan olum kopmuyo ki balgam ondan 1 seferde içtim demiş............

    hehehehehe deneyecek var mı ......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yigiter
    yigiter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2003
    Erkek
    Ulan olm başka bişey yok muydu anlatıcak...İçim dışıma çıktı şerefsizim...Şaftım gaydı a.q.

    Googledan beni arayıpta buraya kadar gelen insanoğlu sözüm sana; her hakkı saklıdır :P
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_ErKo
    By_ErKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    abi buneyaa fıkramı şimdi bu böğğkh midem bulandı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corvette
    corvette's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2003
    Erkek
    hehehehehehe
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corvette
    corvette's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2003
    Erkek
    hehehehehehe balgam içelim güzelleşelim.....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    yuh yani
    aksam kizla bulusup yemege cikacaktim nerden okudum be böeeeeeghhkkkk

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    underzero
    tahribat ailesi olarak bu fıkrayı sana armağan ediyoruz abi.

    Yemek yiynce bizi hatırla ((:

    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    acayip harikaymış yaf

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    ben içerim a.q.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    offfff :(((((

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    sittir lam ben zikseler içmem
Toplam Hit: 3937 Toplam Mesaj: 36