folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hay Ben Bu Teknosaninn!!



Hay Ben Bu Teknosaninn!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    BEn bir ürünü incelerken yanıma gelip dikelenden neftert ediyorum
    -----------------------------
    aynen a.q.

    ebedi devlet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    ünlü markların çoğu böle

    ebedi devlet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    bi ara teknosazedeler diye wepsite  bile vardı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreammaker
    dreammaker's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    BEn bir ürünü incelerken yanıma gelip dikelenden neftert ediyorum
    -----------------------------

    hoca ne ettin ya adamların işi bu sonuçta :| yıllarca yaptım o işi :| adamın elinde olan bişi değil...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    yorumlar öneriler icin saolun biraderler, walla burnumdan soluyorum anasini sattimin magazasina sorun cikmasin teknosa gibi yerden alalim diyoruz her yere göre daha pahali olmasina ragmen gidip aliyoruz, köse basindaki dükkanin cikarmadigi sorunlari cikariyolar.. bugun merkezin bana haber edecegie büyük ihtimalde lehime sonuclanacagini söyledi hata yapan eleman, eger %20 gibi bi kullanim bedeli keserlerse bu sefer tutamam dalarim a.q.. olmassa su ihtarname yada tüketici haklari olayina bakacagim.. 4-5 ay sürsün, onlarda kalmasinda kimde kalirsa kalsin.. lanet ya..

    choosing my confessions...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    kardeşlerim ben size söyleyeyim şu sayacağım firmalardan hiç bir şey almayın

    teknosa  (yanaşmayın her şey alana kadar aldıktan sonra bi proble cıktığında almasaydın bile diyebiliyorlar)

    evkur  (aman bunlara hele hiç yanaşmayın tam bir çingen işi yapıolar amk bak gene sinirlendim:D)

    evyapar  (ibneler gariban bulsunlar hemen üste çıkıolar ama biras kükre tabi iş deişiyor)

    aman beyler bunlardan çöp dahi almayın (servis olduğum için tanıyorum kendilerini)

    müşterileri çok mağdur eden firmalar bunlar.

    edüt:hee birde alacaksanda peşin para ile alma alırsan hele hiç tanımıolar :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi bi düsünün; magazaya geciyorsun bi model begeniyorsun eleman geliyo ilgileniyor falan, soruyorsun sorusturuyorsun ve özellikle "ekran karti express olsun arttirmaya ihtiyacim oldugunda degistireyim" diyorsun.. (özellik tablosunda sadece 128mb ekran karti yaziyor baska bilgi yok) elemanda "abi bunun ekran karti zaten express, ayrica senin bu ekran kartini degismeye ihtiyacin olmaz" diyor.. lafina uyup aliyosun ürünü 1000$ civari parayi bayilip, aradan biraz zaman geciyor, 4-5 ay kadar ekran kartiyla ilgili islere ihtiyacin oldugunda (solid works, autocad, vb grfik programlari) bakiyorsun ki kasiliyor, ekran kartini degistirmek istiyorsun, ONBOARD cikiyor.. ve simdi tam 3 ay oldu bu cihazi degismelerini bekliyorum, her gittigimde bugun git yarin gel cevap gelmedi daha merkeze bildirdik durumu, merkezi ariyorum bize oyle bi bilgi gelmedi.. walla magazaya gidip rezillik cikaracagim ancak öyle son bulacak!!!
    -----------------------------

     

    hoca en iyisini yaparsın ama en kalabalık saatlerde git ki millet te ne oluyo desin..birde şu meşhur sözü söyle "sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim" de bak nasıl tırsıyolar sonra her gün bir olay yaşanır orda :D gör bak


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Abi ben teknosadan çok ürün aldım ama ne hata oluşsa ilgiden memnun kaldım,1-2  olay hariç gayet memnunum teknosadan...Ordaki elemanların gereksizliği olabilir...

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Teknosada herşey kazık. İade gibi şeylerde mağazaya göre değişir.

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    bak teknosa iade konusunda birşey demiyor. Neden dedi adam bana traş makinesi aldıydım beğenmedim dedim.  Tamam dedi. Derhal iade aldı parayıda kesti. Ha parayı traş makinesinden kesmekte haklı mı? Haklı bence. Zira benim 1 kerecik dahi olsa kullandığım şeyi kimse kullanmak zorunda değil. Kaldıki kişisel ürün bu.
Toplam Hit: 2284 Toplam Mesaj: 22