folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hayatı Zindana Çeviriyor.



Hayatı Zindana Çeviriyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    Merhabalar hocalar. Annemde Bel fıtığı rahatsızlığı var ve şu anda yerinden kalkarken kuşlar gibi ötüyor. Doktora götürdük MR felan çekildik ancak ameliyata pek yanaşmıyoruz. Bu rahatsızlığı dindirebilecek doğal yollar varmıdır veya sizin de başınızdan geçti ve nasıl geçirdiniz en azından ağrısını hafifletecek vs. Egzersiz demeyin kadın 60 yaşında eğilip kalkamıyor. Bitki felan olur vs. bi öneri sunarsanız sevinirim.


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    kaplıcaların iyi geldiğini biliyorum.

    hemde türkiyedeki çoğu kaplıca İstanbul üniversitesi tarafından bel ve kemik ağrılarına karşı iyi geldiği açıklanmıştı.

    bu arada geçmiş olsun hocam

     

     

    c0nverse tarafından 23/Eki/13 23:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Converse giyen uzaylı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Tamamen fizkisel olan bir olay. Kırılmış yumurtayı yeniden tamir etmek senin istediğin. Ameliyat şart moruk benim annem de geçirdi.

    2 kez ameliyat oldu ikincisinde yeni çıkan bir sistemle oldu 5 dakika surdu. Buyuk bir iğne ile neşter yarası olmadan sinirlere ulaşılıp sorunlu olan kısım alınıyor adını bilmiyorum uygulamanın unuttum bir araştır.

     

    Onun dışında advil ağrı kesici öneririm. Yeşil renkli jel kapsul olanlardan. Çok kuvvetli bir ağrı kesici


    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek

    babam bir doğal kaplıcadan bahsediyordu, sabahları havuz boş oluyormuş, sıcak su bilmemkaç metre yüksekten düşerek doluyormuş.

    boş havuz yüzeyine yüz üstü uzanınca sıcak ortam, sıcak su, ve havuz dolarken yüksekten sert gelen suyun gayet sert darbelerle yaptığı masaj etkisi, fıtık denen omurlar arasındaki o eti çıkarıyormuş. ameliyatlık denen ilaçla falan çare bulamayan kişilerin kurtulduğunu söylerdi babam.

    bu saatte uyuyordur ama, olur mu la öle şey demezsen, yarın arayıp detaylı bilgi alıp iletebilirim. birinci ağızdan duymak istersen kendisiyle de görüştürebilirim.

    geçmiş olsun.


    modaincisi.com.tr // ** Ali Asaf'ın & Elif Dua'nın & Zeynep Sena'nın Babası
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    dostum olay o aşamaya gelmişse artık işin doğal yolu falan kalmamıştır. sadece daha deneyimli ve iyi bir doktor bulmaya çalışmanız daha iyi olur. Doktordan doktora fark var.


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    hocalar iyi dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için öncelikle çok müteşekkirim. Ancak işin tuhaf noktası şu bu meret birden vuruyo yani bu işi ameliyatla yapalım bitirelim diyoruz ancak çokda korkuyoruz ki korkmaktada haklıyız bi nevi. Etrafımızdakiler gözümüzü korkutuyo cemyılmaz 'ın bi skec i vardı. HIII FITIK MI AYNISI BENDE DE VAR KAYNIM DA DA VAR gibisinden millet konusuyo sakın ameliyat olmayın kötürüm kalırsınız felc kalırsınız vs.vs. ürküyoruz açıkcası.

    muaythaist  : Hocam çok iyi olur aslında babandan istirham etsek nasıl ne yönden bize yardımcı olursa çok iyi olur.

    DestinatioN : Hocam o ameliyatı araştıracam ancak sende aklına gelirse bilgilendirirsen sevinirim. Çok büyük makbule geçersn vallahi.

    Tariqat_Sapiii tarafından 23/Eki/13 23:30 tarihinde düzenlenmiştir

    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Tariqat_Sapiii bunu yazdı

    Merhabalar hocalar. Annemde Bel fıtığı rahatsızlığı var ve şu anda yerinden kalkarken kuşlar gibi ötüyor. Doktora götürdük MR felan çekildik ancak ameliyata pek yanaşmıyoruz. Bu rahatsızlığı dindirebilecek doğal yollar varmıdır veya sizin de başınızdan geçti ve nasıl geçirdiniz en azından ağrısını hafifletecek vs. Egzersiz demeyin kadın 60 yaşında eğilip kalkamıyor. Bitki felan olur vs. bi öneri sunarsanız sevinirim.

     fizik tedaviye götürün, daha yeni şahit oldum, yaşında birşey yok.

    kvasir tarafından 23/Eki/13 23:32 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Bizzat bel fıtığım olarka sölüyorum.

    1.si  önce annen kilosunda zayıflıcak  beline  binen kuvveti azartlcak

    2.belini aslaa ama asla zorlamıcak ağır kaldırmıcak dik oturcak  ani kalkıp ani  oturmucak

    3.  14 gün  fizik tedavi şart

     en önemlisi kilo vermesi ben 85 kg idim şuan 74 e düştüm  ne ağrım war ne sızım canavar gibi oldum :E.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    onu birisi yapıyor .balıktan yaptığı bir mermalet ile ağrıyı geçiriyor. eliyle kayan diski yerine koyuyor.


    Temel adalettir .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    Doğal yöntemlerle düzelebileceğini düşünmüyorum. Babamda bel fıtığı vardı yok yusuf elinde bi adam var keser sapıyla vuruyor düzeliyormuş, yok karsta bi adam varmış ip bağlıyormuş düzeliyormuş falan bunların hepsi fasa fiso. 
    İyi bi cerraha götürün amilyat olsun. Babam açık amilyat oldu şuan az ağrıları var ama eskisinden kat kat iyi babamın omur iliğine kemik eğilip saplanmıştı düşünün işte o dereceden koşu yapan futbol oynayan seviyeye geldi.


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sutoktas
    sutoktas's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2013
    Erkek

    öncelikle geçmiş olsun, annemde aynı rahatsızlık vardı. son bir hafta tuvalete çıkamaz oldu, ameliyat için tarih alındı. ameliyattan çıktı kendini toparlama evresi geçti ve ; ben ne diye böyle boşuna bu ağrıyı çekmişim dedi. nazar değmesin turp gibi şimdi. 

Toplam Hit: 1435 Toplam Mesaj: 13