Hayatttan Soğumak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı

    işte bunlar hep pompa eksikliğinden...

    Şaka bir yana ben kurban bayramından sonra karsta göreve başlayacağım. Çıkıp gelirsin, beraber rakı içeriz tekrar? az da olsa kafan dağılır...

    Abi nerdesin sen ya gelsene antebe hem bi görmüş olurum seni özledimde hemde dediğnin gibi kafamızı dağıtırız :) wallahiya çık gel ya
     


    Öyle Bir Yol Tutmuşum ki Sorma
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    jizz_jix bunu yazdı
    HannibALgan bunu yazdı

    işte bunlar hep pompa eksikliğinden...

    Şaka bir yana ben kurban bayramından sonra karsta göreve başlayacağım. Çıkıp gelirsin, beraber rakı içeriz tekrar? az da olsa kafan dağılır...

    Abi nerdesin sen ya gelsene antebe hem bi görmüş olurum seni özledimde hemde dediğnin gibi kafamızı dağıtırız :) wallahiya çık gel ya
     

    La olum garsa gidiyom ben kurban bayramından sonra, kurbanda etleri çal evin dolabından karsa mangal yaparız, zaten sana rakı borcum var antepten ;) 


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    jizz_jix bunu yazdı
    HannibALgan bunu yazdı

    işte bunlar hep pompa eksikliğinden...

    Şaka bir yana ben kurban bayramından sonra karsta göreve başlayacağım. Çıkıp gelirsin, beraber rakı içeriz tekrar? az da olsa kafan dağılır...

    Abi nerdesin sen ya gelsene antebe hem bi görmüş olurum seni özledimde hemde dediğnin gibi kafamızı dağıtırız :) wallahiya çık gel ya
     

    La olum garsa gidiyom ben kurban bayramından sonra, kurbanda etleri çal evin dolabından karsa mangal yaparız, zaten sana rakı borcum var antepten ;) 

    wallahi kendi ağzınla söyledin abi borcun var.. :) çık gel o zaman


    Öyle Bir Yol Tutmuşum ki Sorma
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    hocam hayatını değiştir değiştiremiyorsan yenilikler ekle. mesela 

    http://www.tahribat.com/Forum-Part-Time-Is-Arayan-Arkadaslar-Istanbul-Ici-199507/

    gir buraya haftasonu tanımadığın insanlarla bilmediğin ortamlarda bilmediğin işler yap sıkıntın anında geçer :) güven bana..

    hem para da kazanmış olursun daha noolsun :)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Sorun direk sevgilimş acaba ?


    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    daha dur bakalım hayattan ne gördünki amk

    sanarsın 50 yaşında

    sen hayattan soğuduysan bu adamların ölmesi lazımdı

    http://www.kigem.com/basari-oykuleri

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    çağın hastalığı bu benide yakalamış durumda 

    bu spor yap diyenler anlamıyo zaten hoca mesele spor yapacak istek yok :D


    Tengri Türkü korusun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    kim mutlu ki.

    yeni konu açacağım:

     

    konu ismi:  hayatından kim memnun?

    konuyu açan: futurist

    silinme sebebi : hiç post atan olmamış...


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    futu, al canın sıkılmasın. :D

    ayrıca tarikat sapının imzaası aklıma geldi.

    konu sahibinede

    hocam işini, eşini ayarladiktan sonra, birazda kendine vakit ayırabilsen. gamsız vurdumduymaz olsak, sorun kalmayacakta... neyse. son nefesi verince rahatlarız..

    RitmFarbRacourci tarafından 22/Eyl/14 15:13 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı/``^^D` 3idiot^^D` RnkSylrSy ParaMotor vTol Mustafa,HasÖksüz. KaraBelâ^^D` Miloni.Rafi.Photograph(f) Broca'sBrain R.J.İ.(Esquire) Ailrn,Elvtr,Ruddr . Trflr.TrflrArsİlşklr RudyFernandez JnstBlgn Celestial aSym.aMrf -+/*., v,x.t Dr.UmtYıldz.AstrFizkç UzyınBlnmynlri(Prşmb21.55)TrtBlgsl EdStffrd,FrstMnOt U->Pb(ClrePtrsn) H->He Beringer ZemnŞekl CybrSpn. UçşDntm'lri HücmKenrı,KaçşKenrı BrainFck.bf AC/DC,H'll'sBlls~Brutl SnryoAB.Gnlri,12pnto,BşKrktr,Çtşma,DiziAks,Grntü.Ss BütünSaadet'lerMümkün(müdür?). Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı

    çağın hastalığı bu benide yakalamış durumda 

    bu spor yap diyenler anlamıyo zaten hoca mesele spor yapacak istek yok :D

     

    sorunu anlamış değilim hocam bide sadece can sıkıntısı olsa iyi  ev ayrı iş ayrı dediğim gibi..herkezin derdi sıkıntısı cok onda hem fikiriz ama ne bilim ya hiç bişey yolunda gitmiyo amk

    şuan şunları yazarken rahatlıyorum içimi dokmek felan azda olsa rahat ettiriyo

    belkide içimi dökecek bir arkadaşa ihtiyacım var derdimden anlamasada anlamış gibi davranan :)


    Öyle Bir Yol Tutmuşum ki Sorma
Toplam Hit: 1995 Toplam Mesaj: 22