folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Hayko Cepkin-Fırtınam //Full Albüm + Videolar



Hayko Cepkin-Fırtınam //Full Albüm + Videolar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Dinelemeyen varsa mutlaka indirsin pişman kalırsanız yüzüme tükürün o kadar diyom a.q !!!

    Çoban oldum gidiyorum yapa yalnız bu diyarda.... Alın lan sizin için upload ettim

    http://depositfiles.com/en/files/261238/Hayko_Cepkin-F__rt__nam.mp3.html

    Hayko Cepkin Müzik Videoları - Temmuz 2006
    Hayko Cepkin"in Yarası Saklı, Görmüyorsun ve Fırtınam videolarını izlemek ve albümden seçilmiş 5 parçayı dinlemek için -->

    http://212.154.36.154%20/hayko/hayko.htm

    Sakin Olmam lazım Full albüm -->

    http://rapidshare.de/files/8376425/Hayko_Cepkin-_Sakin_olmam_Laz_m_www.karanlikdunya.com.rar.html

    rar şifresi : www.karanlikdunya.com

    Hayko Cepkin -Son Kez Wideo Klip -->

    http://rapidshare.de/files/31659538/Hayko_Cepkin_-_Son_Kez_-_www.videoturka.net.mpg

    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    diğer şarkıları da güzeldir kota olmazsa neler upload edicem de kotanın a.q. :))) ellerine sağlık hoja

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    iyide hoca upload kotaya dahil deyil ki :D

    bknz --> www.adslkota.ttnet.net.tr/

    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    sağool hoca. Bir dinleyelim bakalım :)

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berliner
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    eyw hocam paylasım için

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    su herifin bide tipi düzgün olsa dört dörtlük olcak :)

    Amphetamine Logic.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LosTSouL
    LosTSouL's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2006
    Erkek
    saol hocam
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    paylasımın şiçin tesekkürler
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yahudiye benziyo pezo : )) ismide öyle ama sanırım Türkiyedeki en geniş sample ve sound arşivine sahip kişi , müziklerini de kendisi yapıyor kayıtları filan'da yani kaliteli bi müzisyen helal olsuN.

    dont think twice its all right
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    + || Hayko Cepkin Resmi Fan Sitesi ||

    www.haykocepkin.biz

    not:Şu an uye alımını dondurdular...Eğer üyeyseniz download bölümüne erişim hakkınız war orda da bir çok dosya war (tahminen)Çunku sadece videolar bolumunde 7-8 tane videosu warsa artık o bolumu siz hayal edin.. :D

    Saygılar...

    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    biri müzikmi dedi???

    www.popculardisari.net :)))


    please sign up.. :))

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
Toplam Hit: 2966 Toplam Mesaj: 12