Hello! Sorunu:@
-
nasıl oluyor böyle bişiy anlamadım. bilgisayar iice kafayı yedi... hiç bi yazıyı kopyalayıp yapıştırammıyorum. Ctrl+V yapınca Hello! yazıyo. hangi yazıyı kopyalarsam kopyaliiim yapıştır deyince Hello! yazıyor. nedir bu yaf? yokmu bi çaresi??
-
bi virus çeşidi olabilir..bende anlamadım ama aklıma ilk bu geldi..
-
Tuhaf bi durum
yerinde olsam format atarim , veya sistemi bi kac gun geri al :)
-
valla benimde aklıma ilk virüs geldi ama... gerçi format atacam zaten de bi kaç dosya var onları yedekleyecem kaç gündür üşeniyorum:) ama format atmadan bugünlük bi çözümü yokmu?
-
sadece belirli bir programda mi yapiyor yoksa butun programlarda mi yapiyor
yani sadece word de yapiyor ama internet explorer da yapmiyor gibi ?
-
Clipboard'a sürekli hello yazısını kopyalayan virüs yaratıcı birşeymiş :) Birkaç ay önce daha bununla ilgili konu açılmıştı sanırım.Antivirüsler tarafından tanınır hale gelmiştir bu zamana kadar belki.Kasperskyla bir arat bakalım yada spybotla falan adware,spyware gibi şeylerin tarayıcılarıyla arat.Tehlikesiz ama sinir bozucu olması o kategoriye giriyor.
-
bütün programlarda word, İE, notepad hepsinde Hello!
-
pc de anti virus programın var mı..?
firex in dediği gibi kaspersky la falan tarat.. -
Şu program bu program olmazki clipboard ortaktır zaten.
-
daha once de rastlamistim biryerde ama hatirlayamadim nerde rastladigima
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=copy+paste+hello&btnG=Ara&meta=
google dan baktigimda bircok kiside bu sorun olusmus.
-
pc de antivirüs yok:) aylar önce hatırlamadıım bi nedenden dolayı silmiştim kasper i. şimdide deepfrezee sorunu olduu için yükleyemiyom:) neyse ben hafta sonu renenin dediği gibi bi format atiim bakalım nolacak...
Toplam Hit: 2153 Toplam Mesaj: 15
