Herşey Tahribat.Com İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    hoca siz daha Holy'nin felsefeyi anlamış değilsiniz.

    Biraz yardımcı olayım. Site tamamen kendi ürünüdür. Siteye dışardan c/p yapıp döküman eklemek yerine öz ve sağlam bilgiler konuluyor.

    programa gelincede yine aynı konu. başka sitelerde isterse 1000 tane program olsun onun %80 çalışmaz. çalıştırsan bile işe yaramayan programlar. Ama burası farklı.. İşte bu yüzden tahribat.com 'un karizması manyak. Öyle 50.000 üye olacağına 100 tane felsefeyi benimsemiş insan olsun yeter bize.

    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Vay anasını bea...

    :)))))))))
    DOru söze ne denir.


    Ama şöle işin bilen elemanlardan bi kacıbu işe talip olsa ve ellerinden geldiği kadar site genişletse


    güzel olmazmı

    mesela o haberler bölümü ta fi tarihinen kalmış bi yer orası değişse

    sora bazı arkadaşları ve benim istediğim bi çok konu var holy ve adminlerden bunlar yapılsa

    fıstık gibi olmazmı be site

    ya

    manyak olurdu be abü :=))))

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    baba dökümanları yollayalım bakın beğenmezseniz silin

    ftw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    tama arkadaşlar bundan sonra haber ve döküman konusunda yardımlarınızla genişletmeler yapılacak

    özellikle döküman konusunda Tahribat kuralları war ama dökümanlarınız kesinlikle çalıntı eski ezik büzük yalan yanlış olmamalı bu sitedeki herşey sonuçta kendi yapımımız dökümanlarda böyle olmalı

    pezevenk bana gönder bakim uygun görülürse herkes tarafından koyarız. tabi dğer arkadaşlarda.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turanci_86
    turanci_86's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Erkek
    saçma buluyorum dünyayı siz mi kurtaracaksınız

    .:İsLaMiYeT RuHuMuZ TüRKLüK BeDeNiMiZ RuHSuZ BeDeN CeSeD oLuR:. SaYGıLaRıMLa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    Biz dünyayı kurtarmayacağız. tahribat.com'u şu an oldugundan daha işlevsel hale getirmeye calisacağız :)

    Şimdi benim düşündüğüm birkaç şeyi açıklıyorum,

    1- Bölümler kısmına Aktif kullanıcılar diye bir alt başlık konulması,
    2- Dökümanlar (kendi yazımımız olan) bölümünün genişletilmesi ve sağlam bir asp scriptle, dökümanların yöneticiler ve mod'lar tarafından yazılabilmesi (eklenebilmesi)nin sağlanması.
    3- (intikam zamanını asla koymayız :) )
    4- Ana sayfa için değişik ve sağlam bir tasarım yarışması başlatım. (kabul edilirse)
    5- Aktif konular başlığı altındaki
    ©2000 Mysterious HolyOne of Night All rights reserved.
    başlığındaki 2000'i 2003 yapalım.
    6- Siteyi tamamen türkçe karakterlerden oluşan bir hale getirelim. (menüler vs.)

    sizde görüşlerinizi buraya ekleyin. bi çaresine bakalım. OK?

    bu akşam ben başlıyorum kodlamaya. martyn'de başlar. İntikam Zamanı kodlarını sabah yazarım vb'de. akşam 5 ten gece 12 kadar falanda asp yazarıs.

    OK'mi matryn?

    Düşünüyorum, o halde varım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    Asp yazmaya baslayacagim tekrar.

    CHaRMaNDeR coming...

    Düşünüyorum, o halde varım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    Bide eger ilgilenen olursa ben DirectX ile oyun programlama adında bi döküman yazabilirim.

    Düşünüyorum, o halde varım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    nerene yolluycam olm

    ftw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Yapiliyo pezo bekle olum ..
    bak adamlar kodluyo felan..su aralar zaten Tirmaliyom Php ile KAfayi ucuracam yavastan, Hazir Ugrasiyorken

    soyle el yazimi bi dökümanda ben hazirliyim size


    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
Toplam Hit: 2506 Toplam Mesaj: 25