Hoja Efendi Hazretleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    redfox
    redfox's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    Sayın Tahribat.com mürüitleri , cw liler , isko amca vs hepiniz şimdi size önemli bir açıklamada bulunacağım THT saygı değer umursamaz Kişiliklerinden Antikky Admin yaklaşık bir hafta önce HOca efendi Hazretleri olduğunu ilan etdi hepinize saygıyla duyurlur

    Ben kimmiyim sayın hoca efendi hazretlerinin çoooook yakını ( Yan masadan )


    Tahribat Din işleri Sorumlusu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Evet yeni hoca efendimiz Antikkydir...

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    hade müridler, biat edin bakim! Hadi lan.. hasta etmeyin adamı :))

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golge
    golge's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Ben zaten anlamıstımm Antıkının ole bı Zat oldunuuu yuzundekı nurdan bellıydı ne ... olduu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    şimdi antikky sadrazam(yüce şeyh)'ın sağ t*şşaa gibi bişimi oldu ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    fikirlerinden ve soylediklerinden feyz aliniz.
    her gordugunuz yerde el etek opunuz.
    hocamiz degerlu hasmetlu antikky hoca hazretleru

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ya yeri gelmişken söyliim tutamicam kendimi nedir bu ''C'' leri ''J'' yazma tribi karı şivesiyle yazışıyosunuz hani özel bi manasımı var yoksa kızlaramı özeniyosunuz ?

    dont think twice its all right
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    camaican mı yazmamız gerekiyo? :))

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    camaican mı yazmamız gerekiyo? :))
    -----------------------------------------------
    İmla bilgin yoksa sen camaican yaz : )

    dont think twice its all right
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    ne kızıyon "j" yazarız :))

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
Toplam Hit: 1713 Toplam Mesaj: 14