HONDA Yetkili Servis Kolpası
-
Ulan daha motoru alalı 2 ay olmuş motor 3050 Km'de, Debriyaj balatası yemiş bana diyor acemi misiniz ?
Dedim dalgamı geçiyorsun ?
Motoru ilk aldığım gün bu motorlar orjinal ayarda yarım debriyaj geliyor kavraması bayağı bir yukarda ( tüm ayarları yapılıp debriyajı yapmıyor efendiler ) unutup, bende bir süre eve kadar gittim ulan diyorum nasıl iş abanıyorum hızım 50 km, dedim lan 0 motorda bu kadar 0 olmaz ki aynı gün bendeniz hemen teknik servise gidip debriyajı düzeltmelerini istiyorum aa bizim hatamız ses etmeden düzelitiyorlar.
O gün mecburen git gel yaptığım için zorlamış olabilirim o günden sonra bu debriyajın götü tutmadı aga her uzun yola çıktığımda, aynı hatayı verdi debriyaj sona geliyor artık pay yok ama balata bitiko, gazda devir aldığında tekerler aynı delirmek üzereyken yine gittim honda bayiisine.
Abi bu sefer daha detaylı baktılar, neymiş efenim abandın mı acemi misin vs tarzında benim üstüme kapaklamaya çalıştılar dedim şakamısınız kuryeyim .. bu işi yapıyorum..
Ulan neyse eften püften 1 inceleme abi, 175 tl balata full değişecek demesin mi daha 2 aylık motor ee değişecek ücreti banamı tabii ? dedim.
Evet, bahane güyâ HONDA sarf malzemelerine garanti vermiyormuş muş muş... Dedim 2 aylık daha bu motor 3050 km'de ulan tek teker üstünde sürsem 3 bin km yine debriyaj bitmez o derece debriyaj balatası ömrü 25 binlere kadar dayanan bir şey.. Ne olduysa o gün onların hatası yüzünden oldu.
Sonrada bana papakladılar, eve gelir gelmez honda yetkili servisini aradım bir kızla konuştum honda üst kurulu merciideki kişilere şikayetinizi bildirdim dedi hadi bakalım şu an beklemedeyim.
Eğer saçma bir cevap gelirse ne yapıcam ne yapmam gerek ? Hayattada bu kağıtsal işleri sevmemişimdir o yüzden hep ALLAHından bulsun der kapatırdım konuları abi enayiymişim bunca zaman uğraşıp durucan aslında işin ne mahkemeydi oydu buydu.
Şikayet var? Avukat? Tüketici Hakları? Ne bilim işte. -
Yetkili servislerin hepsi çakal.Sigortadan fazla para almak için değiştirmediği parçaları bile değiştirdik diyor.
-
Hocam ingilizce bilen birinden yardım alarak honda uluslararası bölümüne dilekçe şeklinde bu şikayetini mail at. Çatır çatır değiştiriyorlar.
Genlede bu tür durumlarda hep şirketin uluslararası departmanı muhattabın olsun. Tecrübe ile sabit.
-
Debriyaj telinden mi balatasindan mi sorun? Kavrama cok yukardaysa gevsetme olayini yapsan dicem de kuryeyim diyosun bilirsin en azindan bikac bisey.. Hondaya mail atip durumu izah edebilirsin gittigin yetkili servisin adini da belirtmen iyi olur ki geriye donup aradiklarinda sorun yasadigin servise gitmezsin..
-
Anes Motor Sahtekarlığı, Anes motor Şikayet, Anes Motor İstoç
adam sadece 1 lt yag koydu ve hava filtresine biraz hava sıktı temizledi geri taktı 15 dk sonra verdi..
bi fatura cıkarttılar 96 tl + kdv
1 litra yag 16 tl
90 dk peyidoki bakım 80 tl....
şikayet ettim bu standart dediler.15 dk surmedi 1.5 saat bakım faturası kesiorsunuz dedim.iyi o zaman bırakın 1.5 saat bakalım dediler..
honda türkiyede şikayet etmediğim yer kalmadı ama kimse ilgilenmedi aradılar normal filan dediler..
şimdi 50 liraya kaliteli yap aldım 1000 km de bir yagını değiştiriyorum.2 bin de bir buji hava filtresi...
yemişim onların yapacağı bakımı...
-
Honda Türkiyeye mail at
sikayetvar'a yazİngilizcen varsa Direk Honda'ya mail at
-
honda japondu dimi la.. japonyaya mail çak kanka
-
hacı kızma bısey sorcam
acem mısın ? :p -
bu tipşeyler en iyisi artık firmanın ana merkeziyle iletişime geçmek. ondan sonra ztn günde 5kere ararlar seni
-
Türkiye sayfasına hiç şikayet etmeyin aynı bok bu servislerle. Direk uluslararası sayfasındaki iletişim mailine şikayeti çakın, geri döndüklerinden 2 gün sonra onlar arıyor yana yakıla :D
-
Başka bir aksesuar olsaydı her türlü ücretsi tamir ettirirdin ama debryaj balatası ve buna benzer aksesuarlar oldumu bir şey anlıyamazsın,