Host Ve Domain Sağlayacak Bi Mürit Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    Selam arkadaslar

    Host ve domain sağlayabilecek bi arkadas varmı 


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    cankirca' ya ulaş hoca, alanlar memnun, almayan bin pişman :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    sağlayabilmekten kastın ney ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    hezarfen bunu yazdı:
    -----------------------------

    cankirca' ya ulaş hoca, alanlar memnun, almayan bin pişman :D 


    -----------------------------

     

    hacı cankirca ile bir türlü irtibat kuramıyorum dün sana haber veririm gelicem nete  dedi ses cıkmadı benimde acil bugun yetiştirmem gereken bi konu var


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    sağlayabilmekten kastın ney ?


    -----------------------------

     

    host domain alıcam.sen ne anladınki?


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    domain sağlamazlar.adam senin için cebincen para vermez.host olur tabi.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    domain sağlamazlar.adam senin için cebincen para vermez.host olur tabi.


    -----------------------------

     

    ya zaten parasıyla alacam baslıkta sorun mu var yanlısnmı anlısılıyo


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    hocam bana domaini pm at. kaç mb alan kaç mb trafik istediğini söyle açayım sana bir tane host. hızı gayet iyi ;)


    Teizm.Com Gerçeği Tartışarak Öğrenin ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bana domaini pm at. kaç mb alan kaç mb trafik istediğini söyle açayım sana bir tane host. hızı gayet iyi ;)


    -----------------------------

    pm hacı


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    hem host sağladım hem de domain almasına yardımcı oldum ;)


    Teizm.Com Gerçeği Tartışarak Öğrenin ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    hem host sağladım hem de domain almasına yardımcı oldum ;)


    -----------------------------

    anasını satayım, gece 3'de hastaneye gittim, ama neyse ki, yine benim sunucuya gelmiş bak, nasibi varmış :)


    Twitter: @CanKirca
Toplam Hit: 1275 Toplam Mesaj: 12