folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Human Planet | 2011 | 480P | Brrip | Türkçe Dublaj | Tek Link



Human Planet | 2011 | 480P | Brrip | Türkçe Dublaj | Tek Link

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    benim birşey yazmama gerek yok belgesel konusunda :) imzama bakın yeter:)


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dede
    dede's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2011
    Erkek

    adam belgeseli kesip her an nahisat vermeye başlayacakmış gibi geliyo :D


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Allah razı olsun hocam bide pre olsa :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hoca çok sağol da benim aklıma bişey takıldı bu adamdan başka birini bulamamışlar mı aq seslendirecek o ne biçim sestir yahu sankim elgesel değil de korku filmi seslendiriyor herif....


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gazez
    gazez's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek
    Tuncel dayımıza laf yok :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MsXLaBs
    MsXLaBs's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    eyw. hacı tam da aradığım şeydi çizik


    Şeytana kızma, bi iyilik yap o sana kızsın...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    lazım olacak...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Okyanusları indirdim daha önce izlediğim belgesel çıktı : ))

    O değilde codeğimdemi sorun var yoksa videodamı donarak izledim.. Öbürlerinede göz atıcam


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    1. User :sotojla@yahoo.com
    2. Pass : ehentai
    3. user :Flaschenpost-06@web.de
    4. pass :penner

     

    1. q6k331n04t6n079qajge3tlde0
    2. 7ahq2e9upqmknaapb9k9ralqp0
    3. tjrg72db9csklggvh8qu819445
    4. jfdra088795oi8f1gh5ckphai7
    5. l9b3sg4v08dkuqj1ilba68iih3
    6. bphdmcudrk7c04g80r8s9ur5c3
    7. 5enqmum1pamkmjbf42cs70l0k3
    8. k04gdiv1n7dvj7r4na647lhlj3
    9. st6sl5cnjdh55tobuutsoo0gh7
    10. tm5modqnh2qgb79a7bflptuab6
    11. nm3vur874f1ri8muprca8kofs7
    12. 8ntfb88s4qnaedeonn95tdjee4

    indirmek isteyenlere. bugünün pre cookieleri


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emresenfb
    emresenfb's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2010
    Erkek

    @kaygusuz,  eyvallah hoca on numara oldu bu

Toplam Hit: 3801 Toplam Mesaj: 22