folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Huzursuz Bacak Sendromu(Otururken Bacağı Sallamak)



Huzursuz Bacak Sendromu(Otururken Bacağı Sallamak)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bendede  ayak ayak üstüne atma hastalığı var. mekan nere olursa olsun oturdugumda ben farketmeden ayak ayak üstüne atmış oluyorum. hatta bacaklarım birbirine dolanıyor bazen :)  büyüklerimin yanında ben istemeden birden atmış oluyorum farkettiğimde düzeltiyorum 10 dakka sonra tekrar ayak ayak üstübne atıyorum. Doktora gittim tedvisi yok alışkanlık olmuş felan dedi :)   hatta uyarı verdi bacak bacak üstüne attığın zaman testislerin sıkışır ve ısısı yukselir buda sperm kalitesini bozar dedi.  bilgisayarın başına gectiğimde de oluyor. serviste dersanede  heryerde oturdugum zaman hemen a. ayak üstüne atıyorum.

     

    Çaresi yokmu bununn :)


    -----------------------------

    bence doktor bir daha atma diye seni öyle korkutmuş olabilir  bir erkeğin en itemeyeceği şey sperm kalitesi bozukluğu pskolojik baskı yapmış

     


    -----------------------------

    hocam doktor dogru soylemis, testislerin vucut isisindan daha az olmasi gerek. isisi yukselirse sperm kalitesi bozulur...


    Shaban Interactive Pro.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    serdar hocam bende aynı dertten muzdaribim bu satırları yazarken bile sallıyorum.

    cidden bununla ilgili bişiler bulursan p.m atarsan sevinirim...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melekTBT
    melekTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2009
    Dişi

    Bu çoğu insanda var, bende de mevcut özellikle derslerde titretiyorum, sallıyorum can sıkıntısından filan kaynaklanıyor.


    15.o9.o6
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bende şu anda pc başındayken yapıodum. Noluyoruz lan hastamıyız falan oldum xD

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Kavgada 2 taraf konuşurken gercekleşir genelde sen vurmak istersin ama konuşulduğu için giremezsin bacağın titrer rengin atar bana kavga anların da cok oluyor


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    BaşLığı okuduğumda farkettim saLLadığımı,ne çok bacak saLLayan varmış..

    Ki bacaımı birine daLdırmak gibi bi isteimde yok psikoLojik herhaLde.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmike
    ahmike's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    Bende de oluyor :) Güzel birşey.Sıkılınca oluyor bende veya düşünürken.


    Sessiz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    bendede şöyle bir sorun var otururken ayak parmaklarımın üzerine bastordıgımda ayaklarım zangır zangır titriyor..


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Huzursuz bacak sendromu her insanın farketmeden bacağını sallaması olayı değildir. Huzursuz bacak sendromu gece ortaya çıkan bir durumdur. Bazen uykudan uyandırır. Bacaklarınızı gerçekten huzursuz hissedersiniz. Kasmak yada ayağa kalkıp yürüyerek geçeceğine inanırsınız. Bunun tam bir tedavisi yok. Bilinçaltıyla halledilebiliyor bildiğim kadarıyla..

     

    Normal bir zamanda da bacak sallama durumu tamamen senkron uyumu. Vücudun sakinliğe verdiği tepkidir. Hareketliliğe alışık insanlarda daha sık görülür.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam Bendede Var..

    Araştırmştm Sonucunda İnsan bÖyle Birşey Yaptıgında Üzerindeki Negatif Enerjiyi Atmak İçin Yaparmş Tabi Farkında oLmadan Çaresi;

     

    boL boL oLumLu dÜşünmek Hayat doLu oLmak ..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
Toplam Hit: 10907 Toplam Mesaj: 22