folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İddaa Oynayan Arkadaşlar Bakıversin (Kazançlı Çıkarlar)



İddaa Oynayan Arkadaşlar Bakıversin (Kazançlı Çıkarlar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    banada dön :))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeriousMurder
    SeriousMurder's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Tüyoları burda acıkla herkes kazanclı cıksın xD

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rome
    rome's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    işim olmaz. tavsiye de etmem

    Mesaj 3 Agustos 2012 (Cuma) Saat: 12:21'da rome tarafından düzenlendi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    1yıldan fazladır üyeyim kısacası geridön geridön neolur geridön

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avea44
    avea44's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    PM NE DEMEK ? TUYOLARI NASIL ATACAKSIN UMARIM BANADA ATARSIN

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    drexler bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkdaşlar bunca adama nasıl geri döneyım maç tüyoları geldı mı atabıldıgım kadarınıza atcam zaten şimdi ne ayzayım herkese tek tek ''tamam'' mı yazacagım vermeyecek olsam zaten konu açmazdım bana haber geldı mı sıze de atcam aldıgım kişiyi de demeyecektım ama nese şöyle dıyeyım abımın ilgiltere de menajer arkadaşı var o söyledı ben de oynadım şu maçta şike var bas dedi bastım bi de bu maç temiz garantı alacak dedi yazdım 9 maç göndermişti 9 u da geldı artık şans mıdır tesadüf müdür cidden bile bile mi dedi o kadarını bilemeyeceğim. işine gelen arkadaş alır yazar ister tek kupona ister dağıtır ben karışmam bi yerden elimize bal değdi bizde mürit arkadaşlarında elleri ballansın dıye yazdık gerisi size kalmış ne dıyeyım


    -----------------------------

    abinin ingiltereden arkadaşı bahisle ilgilenen birisi olabilir. maçlara bakıp sakatlarını, cezalılarını, hava durumunu, stadın doluluk oranını, aralarındaki maçları vs. analiz edip sana söylemiştir. söylediği maçlarda seninde söylediğin gibi şansmıdır tesadüfmüdür bilinmez ama sonuçta tuttu ve sana kazandırdı. bu bidaha kazandırcağı anlamına gelmez. inşallah bidaha söylediği maçlar tutarda tbt hep beraber kazanır. ama tutmazsa çok küfür ederler sana :)

    şaka bi yana  ben 7 senedir bahisle ilgilenen biriyim ki zaten 3.5 senedir iddaa bayiim var.

    trnin hatta belkide avrupanın en kapsamlı bahis sitesi bahisklavuzdan adminlere üyelere modlara sorun bakalım. ordakiler tam bir profesyonel ve bu işi gerçekten iş olarak görüyolar. işleri sadece maç tahminleri yapıp para kazanmak. onlara sorun bakalım hangisi karda ? hangisi bahis oynamayı tavsiye eder ? hangisi ben bu işten gerçekten para kazanıyorum diyebiliyor ?  iyi para kazandıkları doğrudur ama daha iyi para kaybettikleri daha  doğrudur.

    söyliceğim o ki kimse bu işten uzun vadede  para kazanamaz. eğer bir kere kazandıysan paranı ye ve afiyet olsun. zaten kazanılabilir bişey olsaydı , koskoca milanın , real madridin sponsoru bir bahis bürosu olmazdı. milyonlarca dolarlık bütçeleri olmazdı.

    size iddaa bayiii olarak söylüyorum, hiç bulaşmayın emin olun hep zararda olucaksınız.

     

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    En cok kazanan kaybettiginin yarisini kazanir. temel kural budur!

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    ne özel masaj bekleyin ne de başkasının tavsiyesini. burdan size veriyorum:

    538------02 (1.88)

    526------1 (2.20)

    533------1 (1.50)

    553------0 (2.90)

    527------2 (3.10)

    1'e 55.77 lira veriyor. bol kazançlar.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    ValentinoRossi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne özel masaj bekleyin ne de başkasının tavsiyesini. burdan size veriyorum:

    538------02 (1.88)

    526------1 (2.20)

    533------1 (1.50)

    553------0 (2.90)

    527------2 (3.10)

    1'e 55.77 lira veriyor. bol kazançlar.

     


    -----------------------------

    Bu kuponda 3 maç tutturursan kendini şanslı hissetmelisin :P

    Seastar'ın sözlerini dikkate alın.

    Oranı düşük de olsa 3 maçtan fazla yazmayın kombinelerinize, yazarsanız da o paraya umut bağlamayın, gözden çıkardığınız bir miktarla oynayın.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Hocam gelişme var mıdır ? :) Yarın iddaa günü :D

Toplam Hit: 8469 Toplam Mesaj: 70