folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder İleri Düzeyde Teknik Almanca Öğrenmek İstiyorum



İleri Düzeyde Teknik Almanca Öğrenmek İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yustang
    yustang's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2012
    Erkek

    Bildiğiniz almanca kelime ezberleme kitabı var mı bugün akmara gitmeyi düşünüyorum. hafıza teknikleriyle falan


    HAYATTAKİ PÜRÜZLERİ EKSİK OLAN KISIMLARINI TAMAMLAMAK İÇİN KULLAN. O ZAMAN HAYAT DAHA KULLANIŞLI VE GENİŞ OLUR.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    yustang bunu yazdı

    Bildiğiniz almanca kelime ezberleme kitabı var mı bugün akmara gitmeyi düşünüyorum. hafıza teknikleriyle falan

    hocam hafıza tekniği ile ezberleme yöntemi üzerine kitap , görsel bulursan yazarmısın. Banada lazım. Google da bayağı aradım ama bir mega hafıza vardı onun da  yarısı var yarısı yoktu bir şey anlaşılmıyordu.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    size kelime ezberlemeye taktik vereyim

    1-3-6 metodunu araştırın 

    isim öğrenirken artikelini ve çoğulunu kesin öğrenin

    google görsellere yazın misal ausgehen anlamı dışarı çıkmaktır görsellerde hep evin dışında bir şeyler yapıp eğlenen insanları göreceksiniz zaten trennbare verben olduğu belli

    fiillerde çekimlemesini perfektini präteritumunu felanda öğrenin


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı

    size kelime ezberlemeye taktik vereyim

    1-3-6 metodunu araştırın 

    isim öğrenirken artikelini ve çoğulunu kesin öğrenin

    google görsellere yazın misal ausgehen anlamı dışarı çıkmaktır görsellerde hep evin dışında bir şeyler yapıp eğlenen insanları göreceksiniz zaten trennbare verben olduğu belli

    fiillerde çekimlemesini perfektini präteritumunu felanda öğrenin

    Leben ist sehr kurz für Deutsch zu lernen.

    Çok fazla şey yapmayın yani


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    NoktaliVirgul bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı

    size kelime ezberlemeye taktik vereyim

    1-3-6 metodunu araştırın 

    isim öğrenirken artikelini ve çoğulunu kesin öğrenin

    google görsellere yazın misal ausgehen anlamı dışarı çıkmaktır görsellerde hep evin dışında bir şeyler yapıp eğlenen insanları göreceksiniz zaten trennbare verben olduğu belli

    fiillerde çekimlemesini perfektini präteritumunu felanda öğrenin

    Leben ist sehr kurz für Deutsch zu lernen.

    Çok fazla şey yapmayın yani

    Aha bu sözde cok doğru


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    müstakar
    yarasaadam
    yarasaadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2011
    Erkek

    internette kaynak çok 

    https://www.google.com/search?q=almanca&oq=almanca&aqs=chrome..69i57.1726j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    https://www.lingohut.com/tr/v71798/almanca-dersleri-ba%C5%9Flang%C4%B1%C3%A7-merhaba

    https://www.dw.com/tr/almanca-%C3%B6%C4%9Frenin/s-2604

    https://www.loecsen.com/tr/ogrenme-almanca


    Beyninizi işlemci olarak kullanın , harddisk olarak değil :) İnsanlar kitap gibidir azizim , önemli olan cildi değil, içerikleridir Tüm ağı çökertmek , bir insanı hacklemekle başlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    NoktaliVirgul bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı

    size kelime ezberlemeye taktik vereyim

    1-3-6 metodunu araştırın 

    isim öğrenirken artikelini ve çoğulunu kesin öğrenin

    google görsellere yazın misal ausgehen anlamı dışarı çıkmaktır görsellerde hep evin dışında bir şeyler yapıp eğlenen insanları göreceksiniz zaten trennbare verben olduğu belli

    fiillerde çekimlemesini perfektini präteritumunu felanda öğrenin

    Leben ist sehr kurz für Deutsch zu lernen.

    Çok fazla şey yapmayın yani

    Aha bu sözde cok doğru

    Aynen hocam. Bu cümledeki yazım yanlışı da sözün doğruluğunu tescil etti.  kurz sehr olmaz zu olur. für yerine de um gelir zu lernen dediği icin.  
    Dil konuşarak öğrenilir bence onun icin hangi teknik ve nasıl bir taktikle öğreneceğin sana kalmış ama bunun yanında konuşmazsan emeklerin ziyan olur. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    Söyle günlük/haftalık/aylık alm.ca mizah dergisi olsa arada takip ederim.     İnternet sitesi olsa o da olur. 

     

    RitmFarbRacourci tarafından 20/Eyl/19 17:31 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) SySyRn.Çz.RtNsTk.KvMpMk TptmLcdm? ŞkHcBy TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn 1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' 2Çlls.Gt. Vwl,yea.hkuoi^^` Tbu.XL dK.Y.Z.N Prsek CnpyStll.FlyByWre HeMoSi^^` MAtv^^` mLAT Lntirn Prallks,x SgittlAxilCronl S,P,KMg,Mn.Zn,Sn. G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler... yor, kim dinliyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Dil öğrenme konusunda tek bildiğim şey dil dile değmeden dil öğrenilmeyeceğiiiiiii. 

    Play store da hello talk diye arat. Çıkan uygulamayı yükle. 1 yıllık premium üyelik 56 lira olması lazım. Al onu. Hem almanyaya gideceksen tanıdığın birileri olur. Konuşur kaynaşırsın. Hemde dil öğrenirsin


    Titanyumun gücü adına!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı

    Dil öğrenme konusunda tek bildiğim şey dil dile değmeden dil öğrenilmeyeceğiiiiiii. 

    Play store da hello talk diye arat. Çıkan uygulamayı yükle. 1 yıllık premium üyelik 56 lira olması lazım. Al onu. Hem almanyaya gideceksen tanıdığın birileri olur. Konuşur kaynaşırsın. Hemde dil öğrenirsin

    Ben free versiyon kullandım ırzını s... komple ortadoğulu denk geliyor :D Dil geliştirim diye indirdim kendimi bitane kara cahil sik kafalı bir kıza mursinin ne kadar dalyarak biri olduğunu anlatmaya çalışıyorken buldum. asdfasdfasfaasd Premium şart kesinlikle. 


    next next next install
Toplam Hit: 2584 Toplam Mesaj: 34
kaynak eğitim yardım almanca mühendis mühendis düzey temel