İlk Kaydım Sesim Hakkında Yorum İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Senin sesin güzel hocam diğerine bişey diyemicem :D


    iyibu yalan oldu.. fbi gelmemiştir.. yasaldı çünkü.. zaten gelmek olmazdı.. ama tutmadı.. allah istememiş olmazmış iyibu.. // ebesininki kadar ilgi alanım oldu.. iyibu.. çok yararlı oldu.. turan bunu beğendi.. //////
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahrefk
    tahrefk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2011
    Erkek

    Facebookta paylaştım :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    casey hocam aynen gitardaki benım budırek cıplak ses ses nıe degısıyo anlamadım :S  tahrefk  hocam paylastıgın ıcın cok ama cok tesekkur ederım. bi cekım daha yapmıstık bırazdan da onu paylasacam :)


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Dostum bence tek vokal takıl sesin harbiden iyi..


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek

    www.dosya.tc/server20/RRsdkZ/29.sesklibi.mp4.html

    Ö
    ylesine telefonla kaydettiğimiz bi parça belki beğenen olur yenilerini koyarız buraya atayım..


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Bi facebook adresini alabilirmiyim hocam ordan takipçin olam beğendim.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    ses error veriyor hacı başka işlerle uğraşmanı öneririm.


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    Retret sesın eror vermesı dogal o gun cok yorulmustu cunku ben her aksam 3 saat sıstemsız cıplak sesle 400 metrekare musterı dolu olan bı barda canlı muzık yapıyorum ve acık mekan arada bole oluyo :)


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Gitar calmada Usatasin bitti o kadar :)


    🌌 Deniz kiyisina gidip... Yapayalniz dalgalari saatlerce seyretmek istiyorum.... 🌌
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    eyw hocam saolasın :D


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
Toplam Hit: 4847 Toplam Mesaj: 83