folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder İlk Saldırımı Yapıcam Sonunda...



İlk Saldırımı Yapıcam Sonunda...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    ya bugün zekirdekte nedensiz yere banlandım çok sinir oldum bu güne kadarda baya bişi öğrendim artık bunları uygulama zamanı geldi sitenin forumuna denyo launch la saldırcam elimden ne gelirse yapıcam bunları anlatmamın nedeni sizinlede paylaşmak istemem neyse bakalım nolcak saat 9 da saldıracağım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hadi bakalım hayırlısı :) töbe yarabbim yaw ilk kez bölesini görüyorum


    Hem bugün kandil yapma yarin yaparsin :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    ya ablacım ğüzel site ama yaptığım şey neki banladılar.. gecenin engüzel ayağını sweçeceklerdi :))) dedim  böö ne biçim konu bari gecenin yakışıklısını seçinde meşhur olalım dedim kim seçmiş bu konuyu a.q. dedimolan oldu. birisinden msjda alıcaktım:(( baktım bamnlanmışım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    üstelik kutay denen şahıs ohh ii oldu dedi allam ya

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    http://www.zekirdek.com/ işte meşhur site...+ gerçektende ne ayksın kampanyası çıldırttı+
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    su  an canı sıkılan yada site hacklemek isteyen bana yardım etsin ne yaptıysam fazla etkilemio yardımm!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeRviii
    MeRviii's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Dişi
    hakkat yauv zekinin sitesine dokunmaaa..küfredersen banlarlar tabii..bırak yav takılıos işte ii site :))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    ee napcam şimdi nickim cadı avcısıydı  bidaa kullanamıcam meshur cadı avcısı artık yook:(((
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeRviii
    MeRviii's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Dişi
    cadııı avcısı ya da cadı avcısııı ya da cadı awcısı yaparsın :p çoğaltmak mümkün :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    bi de anlamadıım şey kaydımı silmemisler bu nedemek cvp da vermiyolar o kadar mail attım ne yapmak istiyolarsa... ama coook sinir bi durum tum gece uraşıcamm kendileri istedi..........
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    LadyRenegade bunu yazdı:


    a.k dersen olcağı o. tahribat mı sandın <;


    azuahahhahaha diorm sadece

    NesTo | same shit diffirent asshole
Toplam Hit: 1853 Toplam Mesaj: 16