folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İllimunati Tarikatı



İllimunati Tarikatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    İlluminati 1776 yılında Adam Weishaupt tarafından Almanya, Bavyera'da kurulmuştur.

    Bu örgütün en büyük hedeflerinden bir tanesi 'Bütün dinlerin feshedilmesidir.' Yani İllimunati bugün yeryüzünde var olan bütün dinlere düşmandır.

    Ve açıkça söylemek gerekirse bu özelliğiyle de kökenleri hem Tapınak Şövalyeleri'ne hem de Avrupa'da 15'inci yüzyılda adını duyurmaya başlayan Gül-Haç (Rose Croix) derneğine kadar gider. Mason örgütlerinin az sayıdaki, çok yüksek derecedeki bilgili insanları da bu bağlantılardan haberdardır (Bu yüzden de 33'üncü dereceye erişebilen Masonlar'a verilen madalyonun üzerinde 'Ordo Ab Chao' yazar)

    Ellerinde dünyanın düzeninin gerçek anlamı, gizi ve olası sonuyla yeni başlangıcı konusunda bilgi taşıdıkları iddiasında olan bu örgütlerin kökenlerinin pagan dinlerde olduğunu, tek tanrılı dinlere düşman oldukları ve dini yıkarak yeni bir düzen kurmayı amaçladıklarını anlamazsak, bugün çıkarılmaya çalışılan kaosu da tam kavrayamayız.

    Hedef dünyada devletlere karşı bir inançsızlık yaratmak, dinleri birbirine düşürmek, gerekirse dünyayı ateşe boğacak bir büyük savaş çıkarmak ve sonunda da dünyada yeni bir düzen getirmektir.

    Ben hedefin bu olduğunu düşündüğümden Irak'ta işkence fotoğraflarının bulunmasını hiç de şaşkınlıkla karşılamadım. Bu fotoğraflar başta ABD'de ama tabii ki tüm Hıristiyan dünyasında 'iyi bir Hıristiyan bunu yapar mı' sorusunu da sordurmuştur ki amaç da budur.

    İkinci amaç da tüm Müslümanlar'ı kinlendirmektir ki bu da başarılmıştır.

    Bush ve savaşan arkadaşları göründükleri gibi değildirler. Onlar dindar değil övünerek üyeliklerini ilan ettikleri 'Skulls and Bones' yarı gizli örgütü ile 'tüm dinlerin feshedilerek dünyada yeni bir inanç düzeninin ve yönetim sisteminin' kurulmasını amaçlayan gizli ezoterik derneklerle bağlantılılardır.

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    ilginç ve derin bi paylaşım adamı düşündürüyo walla :D
    saol kardeş iyi bi çalışma..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Baya bir ilginc saol paylasım icin Bu pusht denen ipna ve yandasları veya bu tarikat felan yapamıcakları seye amin demişler :D

    BAN
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    nerden alıntı yaptın bilmiyorum ama ilimunati galli galileo tarafından kuruldugunu ve bir zamanlar vatikan adına bir çok işte bulundugunu daha sonra ise dinden afaroz edildigini ve ilimunati ise kendini yer altına çektigini biliyorum

    ANDY // Entelkoylu.Com Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi.Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş.Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    illuminati bildiim kadarıyla zamanla satanizme falan bulaştı ak
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    illuminati bütün dinlere düşman felan değildir

    zamanında vatikan kilisesi illuminati üyelerini katletmeseydi zaten illuminati vatikana düşman olmayacaktı.

    simgeleri ters 5 köşeli yıldızdır. bildiğiniz satanist işareti yani.
    ama satanistler bunların özentileridir.

    sanıyorum dünyayı onlar yönetiyo :D

    Zimbabwe
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    pentagram simgesi

    ANDY // Entelkoylu.Com Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi.Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş.Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Dinlerle nerdeyse alakasi yoktur Illimunati tarikatinin ( tabi bu benim sahsi gorusum )


    Tek dusunceleri kaos ortami yaratip dunyayi kaos la yonetmektir. 1940 larda en buyuk basarilarini elde etmislerdir, nitekim destekledikleri kaos kendilerini vurmustur. ( Hitler - Holocaust )


    Benim bildigim budur.. Bu konuda okumus arastirmis bi murid daha uzun ve aciklayici bi yazi yazarsa cok guzel olur.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.angelfire.com/de3/dumrul/mas8eg.html

    buraya bakın bi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Bu arada Ordo Ab Chao Latince bir cümle.Kaostan çıkan düzen anlamına geliyor.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    iluminatinin a.q :D

    eet adamlar dünyayı yönetiyo ama gelsin karşıma on tanesini yere indiririm hepsi süt bunların..
Toplam Hit: 1942 Toplam Mesaj: 14