Inception Soru ?
-
ben 2 gün önce bu filmi izledim film güzeldi ancak kafama bir soru takıldı sonunu anlayamadım :| heleki son günlerde konsantrasyon düzeyimin 0 ın altına indiğini düşünürsem sanırsam büyük problemlerim kendini nüks etmeye başladı :S
-
anlayamayacak ne var hocam :/
senaristlerin ibneligi, dusmediyse intihar eden karisi hakli cikmis oluyor, dustuyse bir sorun yok..
seyirciye birakmislar sonunu..
-
adamın elindeki topaç, adam rüyadayken hiç düşmüyor.
filmin sonunda adam topaçı çeviriyor ve film bitiyor.
akıllara gelen soru, topaç dönmeye devam mı ediyor yoksa düşüyormu sonunda.
eğer hiç düşmeden dönmeye devam ediyorsa olayların hepsi bir rüyaydı.
kendine göre cevaplıyabilirsin.ucu açık bir son.
belki inception 2 çıkar.
-
benşm anlamadığım noktada o saten o miktiminin şeyi dönüyomu durdu mu :S
hadi onuda geçtim eğer sese bakarsak tam duruyomuş ki ipnelik yapmışlar :)
-
edit.
-
rüyada olamazlar cunkü o topac bı kac kere düşmüştü son sahnede düşmemiş oldgu bı ruya daha oldugu anlamına gelıyor
-
Yeter da filmi izleyen konu açıyor..
-
suKo bunu yazdı:
-----------------------------
Yeter da filmi izleyen konu açıyor..
-----------------------------anlamadııgmız seylerı paylaşmak kadar dogal bısey yok izlemdıysen konuya gırme hocam .sende bılıyorsunkı burda yazılanları okursun fılmden bı sıkım anlamassın :|
-
filmi gercekten begendim her seyin ruya oldugu fikrini katilmiyorum, sonucta filmde totem bi kac kere dusmustu ruyaya girdiginde ise dusmuyordu bunu son ruyada da gorebilirsiniz cobbun saitoyu kurtarmaya girdigi ruya, ama sonunda o ruyada ne olduysa artik fazla bilgi vermiyor sadece bizim yaslanmis saitomuz :) silahi aliyor ve ... birden sahne degisiyor ucak sahnesi bide sonunda su topac donerken sanki sonlarda yavasliyor yoksa bana mi oyle geldi bilmiyorum o sahne biraz ilginc zaten filmin can alici noktalarindan biride o, yinede film guzeldi
-
rüyalarlara girerlerken kollarına bir kablo takıyorlardı, fakat son sahnede uçakta uyandıklarında hiç birinin kolunda kablo falan yoktu. ya senaryo hatası ya rüya olduğunun göstergesi.
ekşiye bakıyordum da belkide çekim hatası değil olay şudur gerçekten ;
http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=20767421
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
suKo bunu yazdı:
-----------------------------
Yeter da filmi izleyen konu açıyor..
-----------------------------anlamadııgmız seylerı paylaşmak kadar dogal bısey yok izlemdıysen konuya gırme hocam .sende bılıyorsunkı burda yazılanları okursun fılmden bı sıkım anlamassın :|
-----------------------------
Yoo filmi izledim sorunda orda :|
her 3 4 günde bir bu filmin konusunu görüyorum ondan baltalamak amacıyla yazmadım konuya (:
