Inception Soru ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    ben 2 gün önce bu filmi izledim film güzeldi ancak kafama bir soru takıldı sonunu anlayamadım :| heleki son günlerde konsantrasyon düzeyimin 0 ın altına indiğini düşünürsem sanırsam büyük problemlerim kendini nüks etmeye başladı :S


    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    anlayamayacak ne var hocam :/

    senaristlerin ibneligi, dusmediyse intihar eden karisi hakli cikmis oluyor, dustuyse bir sorun yok..

    seyirciye birakmislar sonunu..


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    adamın elindeki topaç, adam rüyadayken hiç düşmüyor.

    filmin sonunda adam topaçı çeviriyor ve film bitiyor.

    akıllara gelen soru, topaç dönmeye devam mı ediyor yoksa düşüyormu sonunda.

    eğer hiç düşmeden dönmeye devam ediyorsa olayların hepsi bir rüyaydı.

    kendine göre cevaplıyabilirsin.ucu açık bir son.

    belki inception 2 çıkar.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    benşm anlamadığım noktada o saten o miktiminin şeyi dönüyomu durdu mu :S

    hadi onuda geçtim eğer sese bakarsak tam duruyomuş ki ipnelik yapmışlar :)


    Living Death
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    edit.


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

     rüyada olamazlar cunkü o topac  bı kac kere  düşmüştü son sahnede  düşmemiş oldgu bı ruya daha  oldugu  anlamına gelıyor 


    kontra bisiklet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    Yeter da filmi izleyen konu açıyor..


    Kafam oldu galiba:|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yeter da filmi izleyen konu açıyor..


    -----------------------------

    anlamadııgmız seylerı paylaşmak kadar dogal bısey yok izlemdıysen konuya gırme  hocam .sende  bılıyorsunkı  burda yazılanları okursun fılmden bı sıkım anlamassın :|


    kontra bisiklet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    filmi gercekten begendim her seyin ruya oldugu fikrini katilmiyorum, sonucta filmde totem bi kac kere dusmustu ruyaya girdiginde ise dusmuyordu bunu son ruyada da gorebilirsiniz cobbun saitoyu kurtarmaya girdigi ruya, ama sonunda o ruyada ne olduysa artik fazla bilgi vermiyor sadece bizim yaslanmis saitomuz :) silahi aliyor ve ... birden sahne degisiyor ucak sahnesi bide sonunda su topac donerken sanki sonlarda yavasliyor yoksa bana mi oyle geldi bilmiyorum o sahne biraz ilginc zaten filmin can alici noktalarindan biride o, yinede film guzeldi

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek

    rüyalarlara girerlerken kollarına bir kablo takıyorlardı, fakat son sahnede uçakta uyandıklarında hiç birinin kolunda kablo falan yoktu. ya senaryo hatası ya rüya olduğunun göstergesi.

     

    ekşiye bakıyordum da belkide çekim hatası değil olay şudur gerçekten ;

     

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=20767421

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    adamgibi bunu yazdı:
    -----------------------------

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yeter da filmi izleyen konu açıyor..


    -----------------------------

    anlamadııgmız seylerı paylaşmak kadar dogal bısey yok izlemdıysen konuya gırme  hocam .sende  bılıyorsunkı  burda yazılanları okursun fılmden bı sıkım anlamassın :|


    -----------------------------

    Yoo filmi izledim sorunda orda :|

    her 3 4 günde bir bu filmin konusunu görüyorum ondan baltalamak amacıyla yazmadım konuya (:


    Kafam oldu galiba:|
Toplam Hit: 4231 Toplam Mesaj: 28