folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnci Sözlük Hakkında Ne Düşünyorsunuz ?



İnci Sözlük Hakkında Ne Düşünyorsunuz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AbdullahAzad
    AbdullahAzad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ekşi tanrı ise inci ateisttir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    hayatı çekilir kılan bişe.

    her gün bi 5 dakka takılın en azından gülümsersiniz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekşi allah ise inci ateisttir.


    -----------------------------

    Tanrı de bari!

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekşi allah ise inci ateisttir.


    -----------------------------

    bu durumda z-chan'in inciyle bir ilişkisi varmı?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siganfu
    siganfu's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2008
    Erkek

    n2n2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamlarin hiçbir ahlaki vs kuralı yok. ahlaksızlıkla anarşitlik farklı bişey. kutsal şeyler dahil herşeye küfür eden, hatta kendi anasina söven ergen piçler var. dişaridan banada komik gelmişti. içi öyle değil malesef.


    -----------------------------

    ya hoca kak git ahlaksızlıkla anarşistlik farklı şeymiş anarşi bi sikim tanımaz o kadar işte buna ana bacı allah kitap vatan millet de dahil. kendi kafanıza göre yorumlamayın bilmediğiniz şeyleri. ayrıca seviyesiz denen adamların çoğu (liseli çoğunluk hariç) onlara böyle diyen malların swh lerine güldükleri kasıntı özenti entel ekşi sözlükten kat kat daha zeki. ama tabi tüm bunlar eskidendi popülerleştikçe oraya da tek olayı küfür etmek sanan mallar doluştu dinimize küfür etmeyin falan diyen tipler bile türedi inci lan burası ne dini amk neyse kısacası inci anasına küfür edilince anasının sikildiğini sanan adamların asla anlayamayacağı boyutta bir oluşumdur.

    ayrıca evet inci yokken bu ruha en yakın tbt vardı sanırım bir kısmımız da o yüzden burda


    -----------------------------
    senn kalk git bi yüzünü yıka derim:) kardeşim inançsiz olabilirsin. eyvallah. ama inanan birinin dinine gözünün içine baka baka sövüp bunu normal karşilamasini bekliyemessin. bak bir çirpida saymişin insanlarin kutsal değerlerini. bunlari saymayan adam akıllı olsa ne olur olmasa ne olur. neymiş çok akilliymiş. zikeyim beynini:) neye yaşiyor o zaman. anasina sövmek ayni anlama gelmiyormuş. iyi madem çık sokakta söv birinie ayni burda anlattiğin gibi adama anlat bak seni patates etmiyormu. bizde türkiyede yaşiyoruz amk. uzayda değil. neyin ne olduğunu iyi biliyoruz. bende küfür ederim. ama milletin anasina bacisina küfür edip eğlenmem.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    yanlış anlaşılmasın ama eski tahribat ile hiçbir farkı yok eğlencel ve fırlama

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlış anlaşılmasın ama eski tahribat ile hiçbir farkı yok eğlencel ve fırlama


    -----------------------------

    hocam inciyi tahribata benzetiyosun yuh ya...

    bana aşırı şekilde itici gelmekte.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    millet yemiş kafayı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    Okan saldırısıyla ilgimi çeken ama 0-6 yaş entryleri ile beni hayal kırıklığına uğratan sözlük.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    oranın da boku çıktı. amele doldu

Toplam Hit: 10852 Toplam Mesaj: 91