İngilizce Konuşan Msn Botu Lazım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    hocam şu botu msne nasıl ekleriz bi bilsem önce Türkçesini sorna ingilizcesini yapıcamda bulamadım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    bu bot olayı gmail in hizmetinde var. gtalk ta ekliyorsun botu çeviri yapıyo. msn de olduğunu ilk defa duydum...

    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    önceden ben encarta die bi botu eklemiştim. normal ekliyorsun sonra onlar kabul ediyor ve bidaha muhabbet

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------
    önceden ben encarta die bi botu eklemiştim. normal ekliyorsun sonra onlar kabul ediyor ve bidaha muhabbet
    -----------------------------
    encarte yi de ekledim ama bunlar ne kadar sürede kabul ediyorlar onu anlamadım ya hiç biri çalışmıyor yada gec kabul ediyorlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu bot olayı gmail in hizmetinde var. gtalk ta ekliyorsun botu çeviri yapıyo. msn de olduğunu ilk defa duydum...
    -----------------------------
    gtalk ta  ingilizce sohbet enden bildiğin bot varsa verebilirmisin ben bulamadımda genelde hep farklı dillerden ingilizceye ceviri yapıyorlar gtalkta
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    kocak33 bunu yazdı:
    -----------------------------
    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu bot olayı gmail in hizmetinde var. gtalk ta ekliyorsun botu çeviri yapıyo. msn de olduğunu ilk defa duydum...
    -----------------------------
    gtalk ta  ingilizce sohbet enden bildiğin bot varsa verebilirmisin ben bulamadımda genelde hep farklı dillerden ingilizceye ceviri yapıyorlar gtalkta

    -----------------------------

    benim bildiklerim de sadece çeviri yapanlar. sohbet olarak bot hiç duymadım, fikrim yok... 


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    sohbet ediyolardıda kapanmışlardır. yoksa hemen kabul ediolardı

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    spleak dicektim ama o da çalışmıyo demek..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bumbum506
    bumbum506's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2009
    Erkek

    encharta@hotmail.com

    hazır cevap :))


    BEN BAKARKEN KANAYAN BİR ŞEHİR OLUYOR YÜZÜN...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    smarterchild@hotmail.com

    yaşıyo mu bilmiyorum.spleak'in akrabası.tanıyomusun diyince evt selam söyle diyo :D

     

    --zira listede yazıyomuş 


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
Toplam Hit: 3366 Toplam Mesaj: 13