folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İngilizce Olayı İçin Kitaptan Bi Kaç Sayfa Tarattım Bakın



İngilizce Olayı İçin Kitaptan Bi Kaç Sayfa Tarattım Bakın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaşlar bugün size onları taratıp koyucam buraya 2 sayfasını herkes bi baksın diye


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    başlığın İş-Güç başılığına taşınması gerekiyor, burada amaç ticari.
    -----------


    Hocam ne ticarisi valla ^bu işten karım yok :) fsayfa sayısı belli aşağı yukarı fotokopi diyatıda her ilde aynı olduğundan demi yani ayip oluyo ama :(

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    e-book yaparsan bende okumak isterim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    e-book yaparsan bende okumak isterim...

    --------------

    Hocam okadar sayfaya taratma işi çok uzun sürer yaw :( ama senin çevrende kitap ın sayfalarını tarattıktan sonra fotokopisini alırsa norma ktap ına bakarsın anca ama kitap süper bişey ben bu ingilizce sayesinde çok kız tavladım :)

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truvaa
    truvaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    yaa hergun 2-3 sayfa taratsan :) ii olur bizimiçin yani .)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truvaa
    truvaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    gereksizz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    e-book yap bence)) bak herkes sana dua eder,daha cok kiz tavlarsin))

    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MangonelHACK
    MangonelHACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2003
    Erkek
    yap yap yap yap yap :D

    NE KADAR BİLİRSEN BİL, BİLDİĞİN SADECE KARŞIDAKİNİN ANLADIĞI KADARDIR...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    kitabi yolla biz ebook yapariz onu heheh
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    alın tarattım hepiniz bakın böyle anlatımı var kitabın ilk başta bu olayın mantığını filan verio sonrada böyle açıklamalı resim var bakın

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
Toplam Hit: 4654 Toplam Mesaj: 48