folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Ingiltereden Urun Alimi Veya Starbucks Bardagi Aramak.



Ingiltereden Urun Alimi Veya Starbucks Bardagi Aramak.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Merhabalar Arkadaslar cok sevdigim MUG'umu bir musterimin arabasinda unutmusum. Bayan ile yasadigim bazi sorunlardan dolayi arayamiyorum, o da resmen bardakim ile aramdaki manevi bagi kullaniyo ve benden telefon bekliyor. Istanbuldaki starbucks larin belki hepsine gittim bu urunu bulamadim.

    Internet arastirmalarimda ancak ingiltere magazasinda bulabildim. ama onlarda disariya satis yapmiyor. bende 16oz olan versionu mevcuttu fakat alabilirsem ikisinide alicam. Turkiyeden tedarik yollarinda akil verirsiniz belki diye paylasmak istedim.

    https://store.starbucks.co.uk/stainless_steel_tumbler_16_fl_oz/011010925,en_GB,pd.html

    https://store.starbucks.co.uk/stainless_steel_tumbler_12_fl_oz/011010923,en_GB,pd.html 

    Konuyabaslik bulamadim insallah cok sacmalamamisimdir. 

    Bu bardagi goren veya duyan olursa bana haber etsin lutfen :) az once Shaya grup'un tel nosunu buldum (starbucks turkiye) onlar ile iletisime gecmeye calisacagim.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Abi Londra da yasiyorum. Alicaksan urunu PM den ev adresimi atayim al bana gonder ben sana kargolarim.

    Not: Sen nasil benim Ingiltere de oldugumu unutursun o kadar Cebitte,Bulusmalarda debelendik seninle :W 


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    stainless steel olanini 4 gun once arkadasim getirdi almadim disi camli olani vardi onu aldim begenip yarin cocugu ararim duruyorsa yada kullanmiolarsa alabilirim soz vermiyorum hocam duruyorsa alirim.

     

     

    Absolut tarafından 11/Kas/15 23:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    eğer bulabilirsen yazarmısın bende arıyordum gecen hafta hocam


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    enes bunu yazdı

    Abi Londra da yasiyorum. Alicaksan urunu PM den ev adresimi atayim al bana gonder ben sana kargolarim.

    Not: Sen nasil benim Ingiltere de oldugumu unutursun o kadar Cebitte,Bulusmalarda debelendik seninle :W 

    hocam 2-3 gun turkiyede arayacagim bulamaz isem senden yardim isteyecegim. 

    Turkiyeye belli zamanlarda geliyormusun ? geliyor isen kargo ile ugrasmiyalim elden alirim diye dusundum. (belli olmaz bizim hiyarlar gumruk sokmaya calisir diye)


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    Absolut bunu yazdı

    stainless steel olanini 4 gun once arkadasim getirdi almadim disi camli olani vardi onu aldim begenip yarin cocugu ararim duruyorsa yada kullanmiolarsa alabilirim soz vermiyorum hocam duruyorsa alirim. 

    valla hocam cok kullanisli bu. dusurme vs durumunda o disi cam veya plastik olanlar hemen harap oluyor. kalin plasik (ABB plastik) olanlari var onlarda kahve lekesi vs tutuyor igrenc bi goruntuye neden oluyorlar.

    resim ile maslak daki Orjin plaza altinda orange plaza altinda ve otosanayinin girisindeki starbuckslara gittim hepsinde bundan bulursan banada haber et diye soylediler. ben bundan 2008 den beri kullaniyordum :(


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı
    enes bunu yazdı

    Abi Londra da yasiyorum. Alicaksan urunu PM den ev adresimi atayim al bana gonder ben sana kargolarim.

    Not: Sen nasil benim Ingiltere de oldugumu unutursun o kadar Cebitte,Bulusmalarda debelendik seninle :W 

    hocam 2-3 gun turkiyede arayacagim bulamaz isem senden yardim isteyecegim. 

    Turkiyeye belli zamanlarda geliyormusun ? geliyor isen kargo ile ugrasmiyalim elden alirim diye dusundum. (belli olmaz bizim hiyarlar gumruk sokmaya calisir diye)

    Estagfurullah abi bulamazsan haberdar et elimden geldigince yardim ederim.

    19 Aralik da Londra dan cikip bir tur yapip 3 Ocak da Istanbula gelecegim. Beklerim dersen o tarihe kadar elden de getirebilirim. Beklemezsen kargolarim problem degil benim icin nasil istersen.


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    carrefoursa dan tanesi 5 liraya 3 tane aldıgın çelik araba termosundan ( bardak şeklinde olan neredeyse bunun aynısı ) ne farkı var o kadar para verecek

    neredeyse 100 tl ye denk geliyor 


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    PanxeR bunu yazdı

    carrefoursa dan tanesi 5 liraya 3 tane aldıgın çelik araba termosundan ( bardak şeklinde olan neredeyse bunun aynısı ) ne farkı var o kadar para verecek

    neredeyse 100 tl ye denk geliyor 

    İnsanların sırf ısırılmış elma logosu için donanım ve işletim sistemi olarak rezalet olan telefonlar zamanında bok gibi para dökmeleriyle aynı mesele hacı cavcav.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    interfector bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    carrefoursa dan tanesi 5 liraya 3 tane aldıgın çelik araba termosundan ( bardak şeklinde olan neredeyse bunun aynısı ) ne farkı var o kadar para verecek

    neredeyse 100 tl ye denk geliyor 

    İnsanların sırf ısırılmış elma logosu için donanım ve işletim sistemi olarak rezalet olan telefonlar zamanında bok gibi para dökmeleriyle aynı mesele hacı cavcav.

    apple'dan telefon almadim ama macbook kullanicisiyim. Kullanmadan once senin dedigin gibi bende dusunuyordum. Kullandiktan sonra kalite ile ilgili dusuncelerin degisiyor.

    @Panxer hocam sana da soyle anlatabilirim. Ben bu urunu sirt cantamin icine koyup yola cikabiliyorum. otobuste metrobuste gayet rahat kullanabiliyorum. tek elim ile tipasini takip acabiliyorum. Tutus rahatligi vs cok daha farkli. Ihtiyaclara cevap verme meselesi. Starbucks vs olmasinin bir anlami yok. 

    Zaten marka icin aliyorsan git Contigo al hem daha rahat kullanimli modelleri mevcut mekanik yapisi otomatik kendini kapatmaya ve dokulmemesi icin extra kilit meknizmasi vs de mevcut.

    Benim baktigim bardak Starbucks turkiyede sene 2008-2009 da vardi ve fiyati 74.99 dan satiliyordu. (16oz) 

    Contigo 130 tl : http://www.hepsiburada.com/contigo-autoseal-westloop-vacuum-insulated-stainless-steel-mug-470-ml-p-OUTHAUS10000289 

    Eger evde buzkiricagin ve bir kahve makinen varsa cok kullanisli bir bardak benim ki emin ol. Frappe filan yapip metrobuste hopurdetmek icin 2-3 tane bile alabilirim.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
Toplam Hit: 2507 Toplam Mesaj: 24
starbucks mug termos bardak