folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnsan Avatarıyla Bütünleşir Mi?



İnsan Avatarıyla Bütünleşir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    bitek ben de mi böle bilmiorum ama insanları avatarları gibi zannediorum.mesela computerwlfun kendisini görmeme rağmen avatarında ki adam gibi zannediyorum (:
    yani şöye:
    http://www.tahribat.com/img/forum/avatars/Muharrem.jpg
    musketi super marioya benzetiyorum yani öle olduunu sanıorum falan filan..
    size de böle oluyo mu*
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    walla bana da oluyor bazen ama bir hal çare bulunur buna bir yerden sonra alışıyoruz

    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mr66tr
    mr66tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2004
    Erkek
    galiba sizin yaşınız küçük
    yada ne biliyim hayal dünyanız iyi yani
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    :D bnada öle oluor bzen..

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuckara
    Fuckara's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2006
    Erkek
    yaş la ne alaksaı war bende öle düşünüom bazen:Danttikynin abimizin 1 tane bill gates resmi wardı ona benzio sanrdım:D:D

    Tedariksiz hacete çıkan domala domala daş Ararmış...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek
    avatar dan ziyade nick name olayı bende bazen takıntı yapıyor.
    gittigidiyor da elemanın birisi benim şu anki nick i almış ne alaka nereden estiyse hala anlamış değilim?? Adama mesaj yazdım kardeş hani şu nick i bırakabilirmisin felan diye :)) Hani bu bütünleşmeden ziyade sahiplenme gibi birşey..

    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    aynen :)

    zumsuk=morpeüsmüdür nedür ::)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    harbi öle a.q :D aynen katılıom sana AntiOksidan :D

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Protesto
    Protesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Harbiden Bende :D İnsanları Avatarları Gibi Sanıyorum .. Özelliklede zumsuk La Comuterwolf :D un avatarına
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Lan biri de desinki bende mcking i aragorna benzetiyorum gördüm aynı aragorn falan dese sevindirik olak
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    yokki amk avatarda sağlam bi tornavşda bende kendimle bütünleşim :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
Toplam Hit: 2772 Toplam Mesaj: 30