İnsan Uçarmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skullomaniaa
    skullomaniaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    bilindiği gibi uçan balonlar waryani içindiki gaz hafadan hafif uçuyo falan neysa

    Sirkat çoğalıp lafz-ı sadakat modalandı, Namus tamam oldu hamiyyet yeni çıktı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skullomaniaa
    skullomaniaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    eğer insan midesini bu gazla doldurursak uçarımı insanın çabuk patlamaması için hint fakiri falan kullanırız

    yalnız ca bi soru uçarmı uçamazmı atlamayın öle hemen alemin zekisi senmisin die

    üsstteki yarım kaldı bunu yazman zorun da kaldıom

    Sirkat çoğalıp lafz-ı sadakat modalandı, Namus tamam oldu hamiyyet yeni çıktı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayamann
    ayamann's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2003
    Erkek
    tabi ucar en büyük örnekte sensin

    saka dostum valla kizma

    teknoloji almis basini gidiyor bi gün olursa hic sasirmam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    insanin cigerlerine ve midesine heliumu doldurmayi ba$arsan bile insanin ayaklarini yerden kesecegin kesin deildir. o kadar helium kucuk bir balonu zor kaldirdigina gore insan vucudunu kaldirmasi icin bayaa bi heliumun insan vucudunun icine sıkıstırılması gerekir.


    size bi tavsiye,
    ucan balonarin icindeki heliumu icinize cekin
    ve istiklal marsini soyleyin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    David
    David's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2003
    Erkek
    harikasinsiniz walla okurken gülmekten mideme kramp girdi siz cok yasayin emii mu hah mideye gaz doldurma fikridayi sende acayip bir cevher var sen bu akilla fazla yasamasin.ne demek yaw sen iste adamin icini bosaltip gaz dolduralim..
    Harbi den kizma ama walla sayende iyi güldüm yeni müthis fikirlerini 4 gözle bekliyorum

    Tanri seni korusun skullomaniaa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Manyakmısınız a.k. :))))))

    hakkaten komik... sağlam kurufasulye olayına girin bari... üstünede pilaki.. :)

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    Ewet kurufasulye yersen uzay mekikleri gibi arkadan basincli gaz cikisi belki biraz uçurabilir seni

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skullomaniaa
    skullomaniaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    çok saolun ya zaten insan midesi 200-300 ml gaz alabilirmiş zaten o kadra gaz alsan ortalık kokudan geçilmez ben küçükkende yumurtaların üstüne oturduydum zaten insanlar niye hep bana deli gibi bakıyo ya


    Sirkat çoğalıp lafz-ı sadakat modalandı, Namus tamam oldu hamiyyet yeni çıktı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------

    size bi tavsiye,
    ucan balonarin icindeki heliumu icinize cekin
    ve istiklal marsini soyleyin


    -----------------------------

    bunu bi deneyin

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    hehehe manyak oluyor cool edit diye bi programda helyum gazı efekti var süper bişey :D

    he bu arada insanın uçması ancak havadan daha küçük özkütleli bir cismin üzerinde yada insanı o cisme çeviriseniz uçar
    yani bi atom bombası durumunda dibinizde atom bombası patlarsa moleküllerinize ayrılır ve uçabilirsiniz

    denemek isteyen ??
    müracat için amerikaya..

    Zimbabwe
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corvetteTURK
    corvetteTURK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2003
    Erkek
    hehehe konuyla alakalı deil ama...
    hatırlarsanız herifin teki arkadaşına şaka olsun die götüne kompresorün hortumunu sokup hava basmıştı---götüne hava basılan herifin de bağarsakları patlamış ve boku içine karışmıştı :))
    -bu arada helyum solunabilen bi gazdır...
    dalgıçlar 40-50 mt yi geçen derinliklerde helyum-oksijen karışımı solurlar...
    -bu arada tek başına oksijen de en ufak kıvılcımla parlayan ve en az helyum kadar yanıcı olan bi gazdır...

    herkes ölecek.......
Toplam Hit: 3177 Toplam Mesaj: 21