İnsana Kendini Cennette Hissettirecek Müzikler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    tam nasıl tarif edeceğimi bilemedim de, hani böyle gözlerinizi kapatıp o müziği dinlediğinizde kendinizi ormanda, ya da bi şelalenin yakınında hissedersiniz falan, ruhunuzu dinlendirir o müzik. örn. heroes oyununda vardı robin hood un ırkının kalesine girince güzel bir müzik çalıyodu :) müziği hatırlamıyorum 6 senedir oynamadım da, işte bu tarz müzikler arıyorum..

    fakat link paylaşmak yerine müziğin ismini cismini vb. verirseniz daha makbule geçer, mümkünse link paylaşmayalım :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhammed Yiğit
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Loreena McKennit dinle..

    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    bencede üstteki arkadaşın dediğini dinle. harikadır.

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhammed Yiğit
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Galiba Loreena Dinleyip Cennette hissettiğin için yorum yazamıyosun.. lan çitlembik bişey sölesene :P

    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lost_dream
    lost_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    mel gibson un cesuryürek filminin müzikleride çok hoştu

    Tüneli kaçmak içinmi kazmışlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anduril_9
    anduril_9's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    kitaro dinle hacı dinlendirir...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    Michael Andrews-Carpathian Ridge

    Michael Andrews-Gretchen Ross

    Björk-Frosti

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilower
    ilower's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    jeo cucker dinle

    Akıllı yatırımcı gerçekçidir. Kötümserlerden alır, iyimserlere satar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    Darkparadise bunu yazdı:
    -----------------------------
    Galiba Loreena Dinleyip Cennette hissettiğin için yorum yazamıyosun.. lan çitlembik bişey sölesene :P
    -----------------------------

    teşekkürler :) henüz araştırma modundayım indirip dinleyince söylerim :)

    ama onunkiler şarkı mı müzik mi onu anlıyamadım, şarkıdan daha çok müzik arıyorum, fon müziği gibi bişi :)  ama arkadan hoş bi kadın sesi de fena olmazdı :P

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhammed Yiğit
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Darkparadise bunu yazdı:
    -----------------------------
    Galiba Loreena Dinleyip Cennette hissettiğin için yorum yazamıyosun.. lan çitlembik bişey sölesene :P
    -----------------------------

    teşekkürler :) henüz araştırma modundayım indirip dinleyince söylerim :)

    ama onunkiler şarkı mı müzik mi onu anlıyamadım, şarkıdan daha çok müzik arıyorum, fon müziği gibi bişi :)  ama arkadan hoş bi kadın sesi de fena olmazdı :P


    -----------------------------
    ahada bahsettiğim şey :)

    Kesinlikle Loreena yı öneriyorum.. eğer istersen pmden link atayım :P

    bana da bi tane yorum yap lan :) yorumsuz kaldım :F


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Lorena ablamız iyidir, dinlersen cennetlik olursun Cold Can :). Grup Yorum da iyidir fakat cennet göremiyom :D.

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 3366 Toplam Mesaj: 28