folder Tahribat.com Forumları
linefolder Sosyal Ağlar
linefolder Instagramda Bir Mağaza Benim Tagı Paylaşıyor



Instagramda Bir Mağaza Benim Tagı Paylaşıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Bu şahıs eskiden bir #uvvam tagı paylaşmış, sistemi faaliyete geçirince tabii bizim dalgıçlar da uvvam tagı ile foto atmaya başladılar yeni yeni, sonra ben bu tagı paylaşan kişiye ulaşıp önce hiç tagdan bahsetmeden hi how are you falan diye bir giriş yaptım, çok kısa sürede şöyle bir cevap verdi;

    "hello sir, how can we help you?" 

    muhtemelen beni müşteri sanıp hemen olaya girdi, ardından direkt konuya girip tagı yanlış yazmışsın düzeltir misin falan dedim, cevap vermedi, o zamana kadar sadece 1 tane vardı benim sayfamın tagı ile sonra peş peşe günlerde sürekli benim tagla paylaşım yapmaya başladı ve o hello sir'den beri hala cevap vermiyor ama bilerek yaptığı o kadar aşikar ki, yanımda olsa kan alırım bir yerlerinden.

    Biz bu sayfayı toplu şikayet yapsak mesela sayfa kapansa bile taglar kalır, ama ne yapsam da buna sildirtsem bu tagları çünkü kendisi bedevi kıyafetçisi ben dalgıçım alakası yok konuyla.

    https://www.instagram.com/explore/tags/uvvam/

    Ben bunu durdurmazsam bu belli ki devam edecek, herhalde buradan da bir iş çıkar niyeti ile yapıyor.

    Zeytun-i tarafından 17/Haz/21 20:53 tarihinde düzenlenmiştir

    www.uvvam.com Dünya Dalgıçları Platformu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crystalmeth
    crystalmeth's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2014
    Erkek

    eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmüşsün hocam :D


    “Fortes Fortuna Adiuvat”
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    crystalmeth bunu yazdı

    eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmüşsün hocam :D

    Bunun bir çaresi olmalı :)


    www.uvvam.com Dünya Dalgıçları Platformu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Abi tag unique olacak bir kişiye sahip olacak diye bir şey yok ki :/


    iyibu! yeniden..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı

    Abi tag unique olacak bir kişiye sahip olacak diye bir şey yok ki :/

    biliyorum ama şöyle düşünsene çok özel bir isim, instagramın hiçbir mecrasında yok bir tane lavuk çıkıp 1 harf hatasına tag atıyor, rica ediyorsun sonra inadına peş peşe yapıyor, sayfayı şikayet edip kapattırırım yazdım (yersen) yedi ve bu sabah silmiş tagları.

    Benim sinirlendiğim konu zaten ben onu uyardıktan sonra bilerek yapmasıydı yani, çok bariz bir şekilde.


    www.uvvam.com Dünya Dalgıçları Platformu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    instagramla görüşüp, bu etiket sadece benim hesabımdan paylaşılırsa gönderilsin, başkası paylaşırsa gönderilmesin diye ayarlat bence. tag parselletion diye geçiyor..

    --

    hocam hayat bu gibi şeylere takılmak için çok kısa değil mi?

    NoktaliVirgul tarafından 18/Haz/21 08:59 tarihinde düzenlenmiştir

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Duny degısıyor, eskiden mal gelecek oraya parketme, senin depo arabasi 3cm benim dukkanin onunu kapatmis vs. kavgalari cikardi, simd boyle seyler :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı

    Duny degısıyor, eskiden mal gelecek oraya parketme, senin depo arabasi 3cm benim dukkanin onunu kapatmis vs. kavgalari cikardi, simd boyle seyler :)

    Konu ondan daha ziyade aslında senin markan üzerinden olması, instagramın salaklığı bu kendi tagına verilmiş şeyler üzerinden bir tasarruf sunması lazım bence, çünkü bu tag'a tıklayıp insanlar neticede dalgıçların faaliyetlerine bakmak isteyecek oraya milyonlarca o tagla pornografik şeyler de yükleyebilirler o zaman ne anlamı kaldı o tagın da benim instagramdaki hesabımın da :) Asıl ayar olduğum uyuyan yılanı uyandırmak oldu lavuk 1 hata yapmış 1 a eksik koymuştu ben uyandırdıktan sonra sürekli paylaşmaya başlaması, yoksa ben de biliyorum herkes istediği tagla paylaşım yapabilir.


    www.uvvam.com Dünya Dalgıçları Platformu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    bır muddet porno spamla o tagı, adam birakip gidince kullanirsin :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı

    bır muddet porno spamla o tagı, adam birakip gidince kullanirsin :)

    Sabah sildi zaten tagları üst tarafa yazdım okumamışsın, bence instagrama toplu bir mail atılsa bu konu ile ilgili bir şey yaparlar diye düşünüyorum, çünkü bir bakıma çok fazla insan instagram üzerinden tanıtım-reklam ve ticaret yapıyor.


    www.uvvam.com Dünya Dalgıçları Platformu
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    instagramla görüşüp, bu etiket sadece benim hesabımdan paylaşılırsa gönderilsin, başkası paylaşırsa gönderilmesin diye ayarlat bence. tag parselletion diye geçiyor..

    --

    hocam hayat bu gibi şeylere takılmak için çok kısa değil mi?

    bu nasıl yapılıyor biliyor musun? Aynı durumda benim iş yeri ismim ile etiket atan var davalık olacağız en azından bunu da yapayım

Toplam Hit: 860 Toplam Mesaj: 15
instagram tag uvvam