İnternet Coştu
-
Bu sabah interneti açtırdım 1mbit sınırsız tarife. Yaklaşık 1 1.5 saattir indiriorm

-
Her 1mbit li kullanıcıya uğradı bir bana uğramadı şu olay
-
Bizimki 8 mbit 700le çekiyoruz 100 lira ödüyoruz anasını satiyim..
-
Hocam senin net 8mb ye kadar olmasın :)
-
valla bilmiom peder halletti 49 lira ödüoz işte ilk altı ay 29 mu neymiş
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
valla bilmiom peder halletti 49 lira ödüoz işte ilk altı ay 29 mu neymiş
-----------------------------tmm hocam işte senin net 8mbit e kadar
-
Hans bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
valla bilmiom peder halletti 49 lira ödüoz işte ilk altı ay 29 mu neymiş
-----------------------------tmm hocam işte senin net 8mbit e kadar
-----------------------------8mbit e kadar olması ttnetin hızının yavaşlamasına engel olabileceğini sanmıyorum geçen sene senin ölediğin tarifeyi kullanıyodum ama 200 ün üstüne çıkmıodu
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Her 1mbit li kullanıcıya uğradı bir bana uğramadı şu olay
-----------------------------aynen ya 8 mbit kullanıyorum 512 ye düştü rapid pre var 200 mb 1,5 saatten önce inmiyor
-
5 fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Her 1mbit li kullanıcıya uğradı bir bana uğramadı şu olay
-----------------------------aynen ya 8 mbit kullanıyorum 512 ye düştü rapid pre var 200 mb 1,5 saatten önce inmiyor
-----------------------------5 dk sürüyo valla süper
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
valla bilmiom peder halletti 49 lira ödüoz işte ilk altı ay 29 mu neymiş
-----------------------------Bende bu tarifeyi kullanıyorum bi kere 700 e çıktığını gördüm dahada 200 ü goremedim
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Bizimki 8 mbit 700le çekiyoruz 100 lira ödüyoruz anasını satiyim..
-----------------------------aynen yaw :D
