folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İnternette Garip Kopmalar



İnternette Garip Kopmalar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dontscratch
    dontscratch's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    trabzonda bi ögrenci evinde kalıyorum , zyxel 660HW-T1 V2 modem kullanıyoruz

     

    laptop la internete giriyom ve belli sürelerle internet kopuyo ama bi garip kopuyo (bence )

     

    mesela daha ilk açılışta bile girmiyo bazen sitelere

     

    bazen de kısmi kopmalar oluyo mesela facebook a girebildiğim bi anda tahribat a giremiyom ya da tahribat a giremiyoken google da arama yapabiliyom

     

     bu kopmalar msn i bazen etkiliyo bazen etkilemiyo ya da download kesilmiyo 

     

    bu sorun aynı modemden giren diğer 2 arkadaşımda yok (1 inde var ama günde 2-3 defa oluyo en fazla bende ise baya sık oluyo )

     virüs derseniz nod32 kullanıyom bilgisayarda virüs yok diyo önerileriniz bekliyom


    ´´Türkiye, Atatürk´ü Allah´a borçlusun, geri kalan herşeyi Atatürk´e...´´
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WaMpRoS
    WaMpRoS's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek
    Ben yurt disindayim Bir ara bende giremiyordum fakat benim kablosuz deil hatta modem li bile deil :) sokaktan bi kablo geliyo onu kullaniyoruz her neyse , Sonradan ogrendim ki DNS problem yaratiyormus bende belki oyle bir problem olabilir kesin bisi diyemicem fikir verim dedim sadece :)   
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Bende dicektim eğer OpenDNS'yi ayarladıysanız yada youtube'ye gireceğiz diye dns ayarlarını değiştirdiyseniz.

    Veyahut otomatik dns değiştiren programlar kullanıyorsanız bunları kaldırın. PC'yi yeniden başlatın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    yaw aynısı bnde de oluyor face e yada tbt ye girerken başta girmiyor sonradan zorla giriyor. benim modemde zyxel

    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    internet bağlantını kullanan diğer programlara bir bak gerekirse disable et. Firewall kullanıyorsan güvenlik seviyesi yüksek olarak ayarlanmış olabilir. normal seviyeye getir. windows güvenlik duvarını devre dışı bırak senin notebook modeme uzak bir yerde mi ? wi-fi bağlantını tekrar gözden geçir olmazsa bağlantı ayarlarını sıfırla arada duvar vs. varsa biraz etkileyebilir daha uygun bir yere koy notebooku kolay gelsin

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dontscratch
    dontscratch's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    dediğiniz gibi dns ayarları yapmıştım onları kaldırdım düzeldi galiba ama şimdi de çogu siteye girmiyo herşey yasaklı zaten :( bunun bi orta yolu yokmu

    ´´Türkiye, Atatürk´ü Allah´a borçlusun, geri kalan herşeyi Atatürk´e...´´
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek
    Aynı sorun bende de var..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aynı sorun bende de var..
    -----------------------------

    bende de var bu sorun varmı bir çözüm :(


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aynı sorun bende de var..
    -----------------------------

    bende de var bu sorun varmı bir çözüm :(


    -----------------------------

    Sorun Türkiye genelinde ;) sorunu ne olduğunu bilmiyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    hocam aynı modemi kullanıyorum gelışmiş bi arayüzü sahip zyxel modem bende bi siteye girereken digerine girmeme olayı olmadı hic ama wireless arada kesiliyor ve ayarları yeniden modeme reset atıp yapmadan duzelmiyordu..

    sitesinden yazılımını güncelledim araclar kısmında olması lazım modemın guncellmen icin..ayrıca modemin default ayarlarına göre istege göre baglantı aktif..bunuda sürekli baglantı die bi dalga olması lazım onu işaretlemen gerekiyor..ayarlarını iyice kurcala modemin bence ben sorunu bu şekilde aşmıştım.


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    bendede vardı en son pardus yükledim sorun yok ama windowsta yine aynı

    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
Toplam Hit: 2668 Toplam Mesaj: 20