Ios İle Para Kazanın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar

    IOS işletim sistemi cihazlar (iPad iPhone iPod) için sadece uygulama indirip çeşitli hediyeler kazanabileceğiniz yada paypal'a nakit para

    olarak aktarabileceğimiz bir uygulama'yı paylaşmak istiyorum.

    Programın ismi featurepoints 

    Olay cok basit featurepoints.com yaziosunuz safari ye ustte sign up kisminı tikliyorsunuz karsiniza

    cikan kucuk pencereden lets go yu tiklayip yonlendirmeleri takip ediosunuz. burda olay orda cikan applerin puanlari var bu appleri

    indirip 30 sn calistirmaniz yeterli.Puaniniz aninda profilinize geçiyor 3000 puan 5 dolar para ediyor.

    Kayıt olurken verdiğim referans numarasını yazarsanız hem siz hem ben 50 puan kazanacağız.

    Referans kodu :  ref yasak


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Ayda-Havadan-200-Tl-Kazaniyorum-171342/

    konu böyle bişey sanırım hocam senınde ? ılgıyle takıp edıyorum 


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    tbtgezgini bunu yazdı

    http://www.tahribat.com/Forum-Ayda-Havadan-200-Tl-Kazaniyorum-171342/

    konu böyle bişey sanırım hocam senınde ? ılgıyle takıp edıyorum 

    bu başka hocam bu sadece iphonelarda yapılıyor


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    cagilgurbuz bunu yazdı
    tbtgezgini bunu yazdı

    http://www.tahribat.com/Forum-Ayda-Havadan-200-Tl-Kazaniyorum-171342/

    konu böyle bişey sanırım hocam senınde ? ılgıyle takıp edıyorum 

    bu başka hocam bu sadece iphonelarda yapılıyor

    tmm para nereye gelıyor paypal mı yoksa banka hesabıma mı detaylı acıklama yapsana hocam :)


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    tbtgezgini bunu yazdı
    cagilgurbuz bunu yazdı
    tbtgezgini bunu yazdı

    http://www.tahribat.com/Forum-Ayda-Havadan-200-Tl-Kazaniyorum-171342/

    konu böyle bişey sanırım hocam senınde ? ılgıyle takıp edıyorum 

    bu başka hocam bu sadece iphonelarda yapılıyor

    tmm para nereye gelıyor paypal mı yoksa banka hesabıma mı detaylı acıklama yapsana hocam :)

    para paypale geliyor hocam :D bana öğreten arkadaş paranın mına koydu 2 günde 20 dolar gelmiş ona nasıl yaydıysa programı :D


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    cagilgurbuz bunu yazdı
    tbtgezgini bunu yazdı
    cagilgurbuz bunu yazdı
    tbtgezgini bunu yazdı

    http://www.tahribat.com/Forum-Ayda-Havadan-200-Tl-Kazaniyorum-171342/

    konu böyle bişey sanırım hocam senınde ? ılgıyle takıp edıyorum 

    bu başka hocam bu sadece iphonelarda yapılıyor

    tmm para nereye gelıyor paypal mı yoksa banka hesabıma mı detaylı acıklama yapsana hocam :)

    para paypale geliyor hocam :D bana öğreten arkadaş paranın mına koydu 2 günde 20 dolar gelmiş ona nasıl yaydıysa programı :D

    sıte uzerınden ıyıde hocam ne maıl gırdım ne bısey dırek 50 puanım oldu amk hesabım bıle yok nasıl olcak bu:D


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    3000 puan olduğu zaman hocam rewarda gir orada paypal var ona tıklayıp malini gireceksin yolluyorlar :D


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    2,5 dolarlık puan gelmiş bile :D


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Dün indirdim 5 uygulama 572 puanım var bugun hic isey çıkmıyor hocam ?


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar daha çok uygulama için vpn one click adlı programı indirin içerisinde ayarlarda vpn menüsü çıkacak oradan usa seçerseniz bir ton usa programları çıkacak diyelim onlar bitti ingiltere seçin onlar çıkacak böyle böyle artacak 

    Bu program gibi bir kaç tane daha böyle para kazandıran uygulama var isteyenler pm le ulaşsın

    cagilgurbuz tarafından 14/Oca/13 11:20 tarihinde düzenlenmiştir

    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    guzel uygulama.

    fakat winat9  gibi bir uygulama olsa daha süper oldurdu.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
Toplam Hit: 1604 Toplam Mesaj: 15