folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İphone 3G Alınacak



İphone 3G Alınacak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    iPhone 3G 8GB almayı düşünüyorum. Bütçem ona göredir. Beyaz olursa çok daha makbule geçer. Satan varmıdır?

    Bu arada 2. el arıyorum...


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    Var Hojam Fakat Fiyat Tuzlu 16 Gb 3GS 0 :) 1600 İstiyorum...


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Var Hojam Fakat Fiyat Tuzlu 16 Gb 3GS 0 :) 1600 İstiyorum...


    -----------------------------
    3G alıcam hocam. 0 yakın tanıdığım satıyo 3GS 32 GB 1750 tl onu almayı tercih ederim (param olsa :D)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    Hmmmm Sağlık Olsun (:


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bacardi
    bacardi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2008
    Erkek

    8 Gb nin beyazı yok.


    Şeytanla dans edersen, şeytan değişmez seni değiştirir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    bacardi bunu yazdı:
    -----------------------------

    8 Gb nin beyazı yok.


    -----------------------------
    bugun alıcaktım satmadı biri beyazdı şerefsiz son anda döndü :@


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    8gb da beyaz yok. kendi taktırtmıştır. tabi orjinalliği gitmiştir cünkü kapak takmak için telefonu sökmek gerek, garanti falan hak getire..


    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    bende tertemiz siyah var,62 milyonluk koruma kılıfıda var ama çok para isterim


    Boş sayfaya imza atmam!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Amerika' dan 640$ getirt hocam 3G-S hemde.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mertcan
    mertcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    8 Gb nin beyazı yok. 16 gb  gerci artik 3g  olarak uretmiyorlar 3gs olarak  cikiyor sakin  keklenme :))

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    bilmiyorum hocam beyazdı.

    @mertcan

    3g alıcam zaten hocam maddiyat okadar


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 1410 Toplam Mesaj: 19