Iphone 7 Ekran Tamiri Ve Yeni Telefon Önerisi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    merhaba arkadaslar ıphone 7 telefonumun dün başına iş geldi ve bu hale geldi .

    1. öncelikle bu fırsat ile telefonu değiştirmek istiyorum ama ıphone dışında bir şeye yönelmek istiyorum farkettim ki bu piyasadan baya uzaklaşmışım ve alternatifler baya artmış sizden telefon önerisi istiyorum max bütçe 2.500 tl civarı.

    önceliğim telefonda ram şarj  kullalıbirlilik  fotoğraf   ve uygulama oyun çok oynarım tabi servis ağı vsde önemli .

    2. ıphonuda  kaldırıp kenara atmak istemiyorum tamir ettirsem bana ne kadar bütçe çıkar sanırım orjinal taktırmam ekranda hem fiziksel cam kırığı hemde ekran içi ve azda olsa dokunmatiğinde sıkıntı oluştu bu işten anlıyan tamir ettirebeliceğim yer kişi arıyorum belki bide şarjı değiştirebilirim .

    öneri ve desteklerinizi istiyorum teşekkürler şimdiden.

     


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Orjinal istersen 1.000 lira. Ancak ikinci elleri 2.000 lira olmuşken 7'ye o kadar para verilmez. Ekran komple değişecek. Piyasada 200-250 liraya yan sanayileri var. Orjinal kadar kaliteli ve canlı görüntü vermez ama iş görür.

    Öneri konusuna gelecek olursak 2.500 liraya istediğin özellikte güzel telefon bulman çok zor. En az 3.000 lirayı gözden çıkarman lazım eli yüzü düzgün bir şey istiyorsan. Önerim kaçak imei çakılmış Xiaomi Mi9T Pro al geç. Yaygın servis ağı muhabbetini falan geç bir kere. Garanti muhabbeti Türkiye'de bir boka yaramıyor. Al bak ekranı kırdın garanti bakacak mı ? Hayır. Telefonda kronik sorun yoksa, kullanıcı hatası yoksa kolay kolay arıza vermesi milyonda 1 ihtimal.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilteris
    ilteris's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    instagram - @fotoparca 

    Adamları apple hiçbir cihazım olmamasına rağmen takip ediyorum :D  İşlerini güzel yapıyorlar gibi görünüyor, bir incele. 


    #FAA
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Orjinal istersen 1.000 lira. Ancak ikinci elleri 2.000 lira olmuşken 7'ye o kadar para verilmez. Ekran komple değişecek. Piyasada 200-250 liraya yan sanayileri var. Orjinal kadar kaliteli ve canlı görüntü vermez ama iş görür.

    Öneri konusuna gelecek olursak 2.500 liraya istediğin özellikte güzel telefon bulman çok zor. En az 3.000 lirayı gözden çıkarman lazım eli yüzü düzgün bir şey istiyorsan. Önerim kaçak imei çakılmış Xiaomi Mi9T Pro al geç. Yaygın servis ağı muhabbetini falan geç bir kere. Garanti muhabbeti Türkiye'de bir boka yaramıyor. Al bak ekranı kırdın garanti bakacak mı ? Hayır. Telefonda kronik sorun yoksa, kullanıcı hatası yoksa kolay kolay arıza vermesi milyonda 1 ihtimal.

    eyv hocam bende işte orj takmak yerine yan sanayi düşünyorum ıphone 2. telefon olarak kullanacagm için çok problem değil yan sanayi olması .

    bütçeyi dediğin gibi 3 de yapabilirim aslında ama yinede alt limitten almak daha iyi ekonomik olarak tabi.  yaygın servis ağından kastım aslında mesela yani ben esenyurtt oturuyorum mesela kalkıp ümraniyede servisi olmasın anlamında dediklerine o yönden katılıyorum şu ana kadar kullandığım telefonlarda servis ile hiç işim olmadı dediğin gibi .

    bu kaçak imei nasıl oluyor xiaomi mi 9 a baktımda kaçak imei olunca ilerde sıkıntı çıkarırmı tekrar açılması gerekir falan ?


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Güvenilir adamdan alırsan sıkıntı olmaz imei konusunda. Zaten telefon kutudan bozuk çıkmadıkça dediğim gibi kolay arıza vermez. İmei atmak için telefonu rootluyorlar vs. O sırada kullanıyorlar. Sorunu varsa zaten o sırada kendini belli eder.

    Kaldı ki bazı Xiaomi modellerine evde sen bile imei atabilirsin. O kadar basit bir işlem. YouTube'ta tonla video var. Eğer ben atacağım dersen Xiaomi Redmi Note 8 Pro öneririm. Tabi fiyatı biraz daha düşük Mi 9T'den.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    ilteris bunu yazdı

    instagram - @fotoparca 

    Adamları apple hiçbir cihazım olmamasına rağmen takip ediyorum :D  İşlerini güzel yapıyorlar gibi görünüyor, bir incele. 

    eyv hocam bi bakim :)


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    elimde orijinal beyaz renk iphone 7 ekranı var 

    benim tel de bozuk istersen iphone 7 yi bana ver istersen ben sana ekranı satayım :D 

     

    kaçak telefon için de bana yazabilirsin istediğin model için fiyat istemen yeterli 

    benim önerim note 9s ya da note 8 pro alıp geçmen 

     

    SaviorAngel tarafından 26/Haz/20 18:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Bin Cihana Değişmem Şu Öksüz Türklüğümü
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saku
    saku's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2018
    Erkek

    iPhone'a alıştıysan ve seviyosan 3000 liraya alacağın android bence seni kesmez. Ama zaten sıkıldım değişiklik olsun diyosan androide geçebilirsin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    saku bunu yazdı

    iPhone'a alıştıysan ve seviyosan 3000 liraya alacağın android bence seni kesmez. Ama zaten sıkıldım değişiklik olsun diyosan androide geçebilirsin.

    Aynen bence de yaptır kullanmaya devam et


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    hocam 250 ile 300 arası revizyonlu ekranlar satılıyor onlardan bulup al orjinalden farkı yok.

    camı çatlamış ekranı alıp bir cihazla sıyırıyorlar sonra yeni cam takıp presliyorlar cillop gibi oluyor.

    . tumsarf sitesinden 70 liraya çakmasını al . piyasadaki bütün telefoncuların taktığı kalite bu sitedeki erkanlardan.

    iş görüyor ama orjinalin hiçbir tadını da vermez


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    eyv hocalar ekran için bende yan sanayi düşünüyorum yaptırıp kenarda durması için tekrar çok fazla kullanmam artık açıkcası biraz ıphone dan sıkıldım biraz değişiklik istiyorm eskiden andoide kullandım .

    bu yeni telefonlardan güzel bişey denemek istiyorum bütçeyi duruma göre arttırabilirim beğenirsem çünkü fiyatlara baktım gerçekten uçmuş bizde mecburen arttırıcaz 4 bin e kadar çıkabilirm diye düşünüyorum.

    birde yeni telefonlardan öneri alabilirsem ona göre araştırma yapmak istiyorum .


    Nev-i Şahsına Münhasır.
Toplam Hit: 501 Toplam Mesaj: 14
telefon ekran yeni tamir telefon ıphone önerisi