

İphone Tekrarlayan Notification Ses Problemi
-
iphone4 - iOs ( 5.0.1. (9A405) ) var. Twitter, facebook, mesaj bildirimi geldiğinde 2-3 kere sıfırdan ses çalışıyor. Mesaj kısmından falan tekrarlamayı kapattım.
Fakat takılı kalmış gibi yapıyor. iMessage'ı kapatıp, telefonu kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor (sonra iMessage 'ı açıyoruz) . Jail brak yok, birşey yok temiz telefon. Fakat bunun dışıdna bir çözüm var mı ? hasta ediyor böyle, oyuncak oynuyoruz resmen.
edit: bu arada internette birisi facebook uygulaması ve bildirimlerinden sonra olduğunu yazmış ve doğru sanırım. Çünkü facebook bildirimleriyle kafayı yiyior, sonra mesaj ve twitter'da 2-3 kez takılı kalmış gibi ses çıkıyor.
ilgili konu : https://discussions.apple.com/thread/3408009?start=0&tstart=0
-
https://discussions.apple.com/message/16992036#16992036
şurdkaini yaptım. Diyor ki network ile ilgili bir durum. Sinyali tekrar tekrar alıyor. Ayarlardan network ayarlarına reset atın. Durun bakalım nolcak :/
-
çözülmüyormuş up ! bi bende mi var şu sıçtımın sorunu
-
arkdaştada bi kaç kere denk geldi olmuştu mail geldiğinde sanırım ama herzaman yapmıyordu hocam snn süreklimi yapıyor.
-
bir çok kişinin sürekli. Facebook, twitter, mesaj geldiğinde öyle yapıyor. Diğer bildirimleri bilemiyorum. Sinir bozucu.
-
hocam bnde 2g var öyle bişe yok:) 4le ilgili birşey sanırım 3g ve 3gs de böyle bişe duymadım etrafımda çogu kişi iphone kullanıyor.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------iphone4 - iOs ( 5.0.1. (9A405) ) var. Twitter, facebook, mesaj bildirimi geldiğinde 2-3 kere sıfırdan ses çalışıyor. Mesaj kısmından falan tekrarlamayı kapattım.
Fakat takılı kalmış gibi yapıyor. iMessage'ı kapatıp, telefonu kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor (sonra iMessage 'ı açıyoruz) . Jail brak yok, birşey yok temiz telefon. Fakat bunun dışıdna bir çözüm var mı ? hasta ediyor böyle, oyuncak oynuyoruz resmen.
edit: bu arada internette birisi facebook uygulaması ve bildirimlerinden sonra olduğunu yazmış ve doğru sanırım. Çünkü facebook bildirimleriyle kafayı yiyior, sonra mesaj ve twitter'da 2-3 kez takılı kalmış gibi ses çıkıyor.
ilgili konu : https://discussions.apple.com/thread/3408009?start=0&tstart=0
-----------------------------cihazı guncelledınmı yoksa kutu içeriğinde 5,0,1 olarak mı geldi?
Eger restore fln ettiysen yedek geri yükledinmi hocam ?
-
yedek ile alakası yok hocam ya. bildirimlere gir mesajlara gir,bildirim merkezini kapat, kilitli ekranda göster var onu da kapat sorun çözülür. galiba bir çakışma söz konusu. çünkü hem mesaj kutusuna düşünce birde ekrana düşünce iki kere çalıyor. ben sorunu öyle çözdüm. 4s te de aynı tırıvırı şey var
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------yedek ile alakası yok hocam ya. bildirimlere gir mesajlara gir,bildirim merkezini kapat, kilitli ekranda göster var onu da kapat sorun çözülür. galiba bir çakışma söz konusu. çünkü hem mesaj kutusuna düşünce birde ekrana düşünce iki kere çalıyor. ben sorunu öyle çözdüm. 4s te de aynı tırıvırı şey var
-----------------------------ee kilitli ekranda gelen mesajlar ne olacak abi ? öyle şey mi olur.
@ Bisses : yükselttilmiş cihaz. Öyle gelmedi. Şimdi backup alıp, restore etmeyi düşünüyorum.
-
iphone pişmanlıktır
-
SinusX bunu yazdı:
-----------------------------iphone pişmanlıktır
-----------------------------iPhone yenilik, kalite, yaşam tarzıdır. Geri kalan hepsinin taklit ettiği markadır.
Her çıkan sağlam telefon için iPhone killer denilip, yani iPhone'un tahtına göz dikip; hiç birinin o tahta oturamamasıdır.
Çünkü insanlar yenilik ve devrimleri unutmazlar... Diğerleri kopya, iPhone orjinaldir.
iPhone bir Apple yani Steve Jobs ürünüdür :)