İphone Tekrarlayan Notification Ses Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    iphone4 - iOs ( 5.0.1. (9A405) ) var. Twitter, facebook, mesaj bildirimi geldiğinde 2-3 kere sıfırdan ses çalışıyor. Mesaj kısmından falan tekrarlamayı kapattım.

    Fakat takılı kalmış gibi yapıyor. iMessage'ı kapatıp, telefonu kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor (sonra iMessage 'ı açıyoruz) . Jail brak yok, birşey yok temiz telefon. Fakat bunun dışıdna bir çözüm var mı ? hasta ediyor böyle, oyuncak oynuyoruz resmen.

    edit: bu arada internette birisi facebook uygulaması ve bildirimlerinden sonra olduğunu yazmış ve doğru sanırım. Çünkü facebook bildirimleriyle kafayı yiyior, sonra mesaj ve twitter'da 2-3 kez takılı kalmış gibi ses çıkıyor.

    ilgili konu : https://discussions.apple.com/thread/3408009?start=0&tstart=0

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    https://discussions.apple.com/message/16992036#16992036

    şurdkaini yaptım. Diyor ki network ile ilgili bir durum. Sinyali tekrar tekrar alıyor. Ayarlardan network ayarlarına reset atın. Durun bakalım nolcak :/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    çözülmüyormuş up ! bi bende mi var şu sıçtımın sorunu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaştada bi kaç kere denk geldi olmuştu mail geldiğinde sanırım ama herzaman yapmıyordu hocam snn süreklimi yapıyor.


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    bir çok kişinin sürekli. Facebook, twitter, mesaj geldiğinde öyle yapıyor. Diğer bildirimleri bilemiyorum. Sinir bozucu.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    hocam bnde 2g var öyle bişe yok:) 4le ilgili birşey sanırım 3g ve 3gs de böyle bişe duymadım etrafımda çogu kişi iphone kullanıyor.


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    iphone4 - iOs ( 5.0.1. (9A405) ) var. Twitter, facebook, mesaj bildirimi geldiğinde 2-3 kere sıfırdan ses çalışıyor. Mesaj kısmından falan tekrarlamayı kapattım.

    Fakat takılı kalmış gibi yapıyor. iMessage'ı kapatıp, telefonu kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor (sonra iMessage 'ı açıyoruz) . Jail brak yok, birşey yok temiz telefon. Fakat bunun dışıdna bir çözüm var mı ? hasta ediyor böyle, oyuncak oynuyoruz resmen.

    edit: bu arada internette birisi facebook uygulaması ve bildirimlerinden sonra olduğunu yazmış ve doğru sanırım. Çünkü facebook bildirimleriyle kafayı yiyior, sonra mesaj ve twitter'da 2-3 kez takılı kalmış gibi ses çıkıyor.

    ilgili konu : https://discussions.apple.com/thread/3408009?start=0&tstart=0

     


    -----------------------------

    cihazı guncelledınmı yoksa kutu içeriğinde 5,0,1 olarak mı geldi?

    Eger restore fln ettiysen yedek geri yükledinmi hocam ? 


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    yedek ile alakası yok hocam ya. bildirimlere gir mesajlara gir,bildirim merkezini kapat,  kilitli ekranda göster var onu da kapat sorun çözülür. galiba bir çakışma söz konusu. çünkü hem mesaj kutusuna düşünce birde ekrana düşünce iki kere çalıyor. ben sorunu öyle çözdüm. 4s te de aynı tırıvırı şey var


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Free_Mans bunu yazdı:
    -----------------------------

    yedek ile alakası yok hocam ya. bildirimlere gir mesajlara gir,bildirim merkezini kapat,  kilitli ekranda göster var onu da kapat sorun çözülür. galiba bir çakışma söz konusu. çünkü hem mesaj kutusuna düşünce birde ekrana düşünce iki kere çalıyor. ben sorunu öyle çözdüm. 4s te de aynı tırıvırı şey var


    -----------------------------

    ee kilitli ekranda gelen mesajlar ne olacak abi ? öyle şey mi olur.

    @ Bisses : yükselttilmiş cihaz. Öyle gelmedi. Şimdi backup alıp, restore etmeyi düşünüyorum.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    iphone pişmanlıktır 


    Si vis pacem para bellum.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    iphone pişmanlıktır 


    -----------------------------

    iPhone yenilik, kalite, yaşam tarzıdır. Geri kalan hepsinin taklit ettiği markadır.

    Her çıkan sağlam telefon için iPhone killer denilip, yani iPhone'un tahtına göz dikip; hiç birinin o tahta oturamamasıdır.

    Çünkü insanlar yenilik ve devrimleri unutmazlar... Diğerleri kopya, iPhone orjinaldir.

    iPhone bir Apple yani Steve Jobs ürünüdür :)

Toplam Hit: 1806 Toplam Mesaj: 12