İphonefirsatlari
-
http://www.iphonefirsatlari.com/
bu site hakkında bilgisi olan varmıdır arkadaşlar.
-
hocam ürün özelliklerinin en sonunda replikadır yazıyor..
-
yeni gördüm hocam sağol ya..çin malımıdır acep bunnar?
-
-
birebir aynısımı ?
-
İşletim Sistemi : iOS 5 yazıyor :| güvenlimi acaba cidden
-
Hocam aman inanma, telefonun kabı aynı oluyor icine en iyi ihtimalle Java koyuyorlar Tr de, bazen o bile yok bir video dönüyor,iPhone kabı icine ışık koymuşlar şarja takınca low battery yazıyor ,hiç açılmıyor aman dikkat
-
Kimse 1899liralık bir ürünü 399Tl ye satmaz hocam
-
uzak dur
al cebine en ucuz nokia bundan 10 kat iyidir en azından çalışır :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=JRBA1qJExEc bunu izle sonra git al nerden alıyosan hocam :)
-
Site cok bastan savma, adresine gitmeyen linkler, imla hatalari, turkce karakter eksikleri... Ssl logosuna tiklayinca normalde sertifika goruntulenir, o yok. Kapida odeme secenegi diyor odeme ekraninda sadece cc ile odeme var. Mail attim kapida odeme olursa alirim, denerim, ios 5 varsa aygitta alirim. En kotu satarim :D
Toplam Hit: 2375 Toplam Mesaj: 13
