İphonelular Jailbreak Yapmadiysaniz Yapin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    Yani bence yapmalisiniz

    Bende yuklu olanlar

    Activator bir cok ozelligi var kullanimi karisik ama cozulur orn saate cift tikkayinca x programi ac wifiyi acinca hucreseli devre disi birak vs vs vs

    Aklocationx sahte konum olusturma

    Bolt pil simgesini kaldirr

    Cctoggles denetim merkezini kisayol ekle cikar azalt cogalt ben wifi ve 3g butonu ekledim kisacasi android tarzi menu ac kapa

    Exkey klavyeye ust sutun olusturur rakamlar ekler

    Lock screen tool kilit ac'a istediginizi yazin

    Phone buzzer arama aninda karsidaki teli acinca titretiyo arama tonunu duymak istemeyenlere

    Powerbanner sarj %20 altina inince cikan uyariyi kaldiriyo 

    Swipenav klavye ustunde parmaginizi kaydirarak imleci harfler arasinda ikeri geri yapar

    Zeppelin operator ismini kaldir logo yada isim yaz

    Arama menusunde telesekreteri kilit ekraninda kamera ikonunu kaldirdim o hangisi unuttum 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Tamam yaparız sağol,

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Tamam yaparız sağol,

    :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    iPhonelar Jailbreak yapmadan çöpten farksız zaten.

    Not : Ayrıca her önününüze gelen şeyide kurmayın telefon elma logosunda kalır iTunes'tan sürüm yüklemesi yaparsınız tekrardan tüm bilgileriniz silinir vs uzun iş.

    mkyb tarafından 03/Eki/15 13:45 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    9.0.2 jailbreak yayaınlansın yapıcam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    9.0.2 jailbreak yayaınlansın yapıcam

    Yazdan önce çıkmaz hocam boşuna bekleme.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    jailbreak yapınca neler yapabiliyoruz mesela?

    şarj süresi artıyor mu?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mercan
    mercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    bende iphone 4 var.ios8 ve sonra yüklenmiyor.ios9 jailbreak yapabilir miyim ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    jailbreak yapınca neler yapabiliyoruz mesela?

    şarj süresi artıyor mu?

    hocam adam yazmış ya en basit kısaca neler yapıldığını onun yazdığı şeyler normalde yapılıyor mu ki 

    bazı uygun olmayan uygulamalar var iphonun markete koymayı reddettiği mesela onları filan açabiliyorsun 

    ama garanti kapsamı dışı kalıyor telefon bir de güvenlik konusunda sıkıntı yaşama ihtimalin var  

    apple marketin onaylamadığı uygulmalrı yüklüyorsun sonuçta adamlar içine ne yerleştirdi bilemiyorsun 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    9.0.2 jailbreak yayaınlansın yapıcam

    Yazdan önce çıkmaz hocam boşuna bekleme.

    o kadarda değil hocam.. en fazla 2 ay içinde çıkar. Zaten jailbreak videosunu yayınladılar yani kırdılar İOS 9'u. Tools'un eksiklerini tamamlayıp yayınlayacaklar

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    bankacılık vs işlemlerinde güvenlik açısından sıkıntı olurmu

     

Toplam Hit: 1131 Toplam Mesaj: 23
i̇phone jb jailbreak tweak