folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İphone"Taki Bizans Zihniyeti - Bizlere Karşı Saygıszlık -



İphone"Taki Bizans Zihniyeti - Bizlere Karşı Saygıszlık -

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Byzantion: Sema açık, suhunet 29C!
    Bütün gençlerin elindeki son teknoloji oyuncağı İphone'ta İstanbul yazınca karşınıza aynen bu yazı geliyor...

    Şaka gibi ama gerçek...
    Star yazarı Murat Birsel'e kardeşi İphone hediye ediyor..

    Bu son teknoloji oyuncağı ile oynarken hava durumunu öğrenmek istiyor. İstanbul yazıyor ekrana dereceler geliyor. Ama ortada bir gariplik var çünkü dereceler doğru da olsa hava durumu hanesinde İstanbul yerine ‘ Byzantion’ yazıyor.

    Bunu Yahoo hava durumu sistemi üzerinden yapıyor. İnternette Yahoo’da İstanbul yazınca ‘İstanbul’u değiştirmiyor, ama iPhone sadece Amerika’da var ya...
    İstanbul oluyor Byzantion!
    Türkler’e İstanbul, gerisine Byzantion.

     

    adamlar bi türlü o kalın kafalarına sokamadılar  buranın İSTANBUL  olduğunu

    geri zekalilar   FATİH in  fethin zor   geldi şerefsizlere bi türlü  içlerine sindiremediler  abtallar

    BURASI İSTANBUL  

    ATALLAARRRRRRR 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    BURASI  İSTANBUL

    ABTALLARRR 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    o adamlara aptal deme aptal değiller aksine çok zekiler . ASIL APTAL olanlar o pezoların yaptıkları işe destek veren bizleriz. Koka kola satılıyor, kendi ülkeni bölmek için kendin para veriyorsun. Bu benim fikrimdir amacım tartışma ortamı yaratmak değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    tabii  orasıda var

    klatılıyorum 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    dedelerimiz zamanında bunları sağlam sikmiş. hala içlerinde patlıyo piçlerin.

    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    istedikleri kadar Byzantion diye kıçlarını yırtsınlar, gidip baksınlar bakalım İstanbulda bizans bayrağımı yoksa Türk Bayrağımı dalgalanıyor :)

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    bulutbey bunu yazdı:
    -----------------------------
    yunusemre bunu yazdı:
    -----------------------------

    BURASI İSTANBUL

    ABTALLARRR


    -----------------------------
    ABTAL yanlış kelime ;) hadda daha doğrusu abdal ;) abdal a malum olur derler ( öle mecnun gibi dolaşan kimselere denir )

    tabe bizim halkımız kelime değiştirmeyi marifet sanıp aptala malum olur demiştir ne alakaysa

    kullanıcı adın yunusemre ama neyse hade bakim :)


    ----------------------------- 

    ya sorma  benim yazım yanlışım çıkar kusura bakmayın  


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    way canına ne biçim ipne lan bunlar :D

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------
    istedikleri kadar Byzantion diye kıçlarını yırtsınlar, gidip baksınlar bakalım İstanbulda bizans bayrağımı yoksa Türk Bayrağımı dalgalanıyor :)


    -----------------------------

    bende cevap olarak o tür bişi yazmayı düşünüyodum ama geç kalmışız 


    g2k[et]tahribat[dat]com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    i phone boktan bişe zaten bide bu olay olunca hiç almam amnk. iphone sikik forever 5110

    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    zaten her gün bi moku çıkıyo

    yok hacklendi yok bilemem ne oldu yok zart yok zurt

    gerçi  bu yaptıkları şerefszilikde    


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
Toplam Hit: 1515 Toplam Mesaj: 17