İş Arayan Bilgisayar Mühendisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek

    Merhaba hocalar.

    Çok yakın bir arkadaşım var, kendisi bilgisayar mühendisliği mezunu. En eski dostlarımdan birisi ve sonuna kadar kefil olabileceğim bir insan.

    Askere gitti ve yeni geldi. Askere gitme sebebide bulamamasıydı. Fakat askere gidip gelmesine rağmen hala bulamadı

    Durumu biraz kritik sayılabilir. Kendisi İstanbul-Avrupa yakasında oturuyor. İsteyen arkadaşlara mail yolu ile cv sini ulaştırabilirim.

    EDIT

                             Eğitim ve Sertifikalar:     

    GFN & Bahçeşehir Üniversitesi Wissen Akademie

    Microsoft Yazılım ve Veri Tabanı Uzmanlığı Eğitimi (596 Saat)

    Fundamentals of Microsoft .NET Programming

    Introduction to the C# Language

    Microsoft SQL Server 2008

    Ado.Net, Connected Model, Disconnected Model  ORM : Linq and Entity Framework (Code First and DbFirst)

    Windows Applications Development with Microsoft .NET Framework 4

    Web Applications Development with Microsoft .NET Framework 4

    Basic HTML, Java Script – Jquery

    ASP.Net- ASP.Net MVC Framework – Razor View Engine

    Xml CRUD – Web Service – WCF

    Remoting

    Teknik İngilizce

    Kariyer  Eğitimi

     

    Dryrock tarafından 08/Mar/17 22:13 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın;

    İstanbul,

    Bilgisayar çağındayız,

    Adam bilgisayar mühendisi

    Ve bulamıyor........

    mk hayret yahu nasıl bir ülkede yaşıyoruz... 

     

    kazasker1 tarafından 08/Mar/17 22:00 tarihinde düzenlenmiştir

    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın;

    İstanbul,

    Bilgisayar çağındayız,

    Adam bilgisayar mühendisi

    Ve bulamıyor........

    mk hayret yahu nasıl bir ülkede yaşıyoruz... 

     

    Edit:sert girmişim.

     

    0x656e tarafından 08/Mar/17 22:15 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın;

    İstanbul,

    Bilgisayar çağındayız,

    Adam bilgisayar mühendisi

    Ve bulamıyor........

    mk hayret yahu nasıl bir ülkede yaşıyoruz... 

     

    Çoğu arayana arkadaşım 4-5 aydan önce bulamadı. Son zamanlarda bu süre daha da uzuyor. Ancak 3-4 senelik tecrübeli elemanlar biraz daha kolay bulabiliyor benim gözlemlerime göre

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Olm şöyle konular açmayın kahroluyom.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek
    0x656e bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın;

    İstanbul,

    Bilgisayar çağındayız,

    Adam bilgisayar mühendisi

    Ve bulamıyor........

    mk hayret yahu nasıl bir ülkede yaşıyoruz... 

     

    Bu şekilde arıyorsa bulamaz mesela.Ben uygunsa bir ilanı atacaktım ama herhangi bir bilgi yok ne bildiğine dair vs ?


    Oo bilgisayar mühendisi diyip ooo hemen gel alalım yok ki alanları var sonuçta.

    O zaman yukarı dönüp bir daha oku hocam, isteyene cv'sini gönderebilirim diyorum.... . . .

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek
    Dryrock bunu yazdı
    0x656e bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın;

    İstanbul,

    Bilgisayar çağındayız,

    Adam bilgisayar mühendisi

    Ve bulamıyor........

    mk hayret yahu nasıl bir ülkede yaşıyoruz... 

     

    Bu şekilde arıyorsa bulamaz mesela.Ben uygunsa bir ilanı atacaktım ama herhangi bir bilgi yok ne bildiğine dair vs ?


    Oo bilgisayar mühendisi diyip ooo hemen gel alalım yok ki alanları var sonuçta.

    O zaman yukarı dönüp bir daha oku hocam, isteyene cv'sini gönderebilirim diyorum.... . . .

    Sen buraya yazmıyorsun ki hocam ? Yazacaksın ki şunu şunu biliyor isteyene detaylı cv gönderirim ? Ben mesela Front-end arıyorum her böyle yazana cv gönder vs diye pm atsam oho ama sen oraya yazsan Front-End developer ayrıntılı bilgi için cv atarım diye zaten işlem dahada kolaylaşacak.

    Amacım iğnelemek vs değil.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek
    0x656e bunu yazdı
    Dryrock bunu yazdı
    0x656e bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın;

    İstanbul,

    Bilgisayar çağındayız,

    Adam bilgisayar mühendisi

    Ve bulamıyor........

    mk hayret yahu nasıl bir ülkede yaşıyoruz... 

     

    Bu şekilde arıyorsa bulamaz mesela.Ben uygunsa bir ilanı atacaktım ama herhangi bir bilgi yok ne bildiğine dair vs ?


    Oo bilgisayar mühendisi diyip ooo hemen gel alalım yok ki alanları var sonuçta.

    O zaman yukarı dönüp bir daha oku hocam, isteyene cv'sini gönderebilirim diyorum.... . . .

    Sen buraya yazmıyorsun ki hocam ? Yazacaksın ki şunu şunu biliyor isteyene detaylı cv gönderirim ? Ben mesela Front-end arıyorum her böyle yazana cv gönder vs diye pm atsam oho ama sen oraya yazsan Front-End developer ayrıntılı bilgi için cv atarım diye zaten işlem dahada kolaylaşacak.

    Amacım iğnelemek vs değil.

    Daha önce hiç böyle bir konu açmadım, Allah kimseyide açmak durumunda bırakmasın, bu işler nasıl olur bilmiyorum

    Alanımda olmadığı için ne yazılır tam bilemedim tabiki sende haklısın. Editliyorum hemen.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Siteyide gezeydiniz accık iyiydi :)

    Şeyhin konusu burada

    http://www.tahribat.com/forum/c-uzmani-alinacaktir-227604


    Titanyumun gücü adına!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı

    Siteyide gezeydiniz accık iyiydi :)

    Şeyhin konusu burada

    http://www.tahribat.com/forum/c-uzmani-alinacaktir-227604

    o konu açıldığında yurt dışındaydım hocam gözümden kaçmış, teşekkürler :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enzo
    enzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2015
    Erkek

    Şöyle de bir gerçek var ki wissen/işkur eğitimi tamamlayan arkadaşlardan benim karşılaştığım büyük çoğunluğu doğru dürüst bir şey bilmiyor ve başlangıç için 3-4 bin liralar istiyorlar.


    bişey olmaaaaz...
Toplam Hit: 1964 Toplam Mesaj: 18
bilgisayar mühendisi i̇ş imkanı