folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İşte T.C." Nin Sıfır Numaralı Vatandaşı



İşte T.C." Nin Sıfır Numaralı Vatandaşı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    devletin işine ne karışıon (a.q) yapanda onlar düzeltende..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nemesis
    Nemesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    a.q yapılmış ama düzeltilmemiş işte bunu niye anlamak istemiyorsunz a.q
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nemesis
    Nemesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    kimsenin devletin işine karıştığı yok amk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    çok bilmiş arkadaşım ne zik varda açıon konuyu o zaman , sen yapılmış ve düzeltilmemiş diyon düzeltilmesini mi bekliyon, nerde yaşadığını unuttun galiba aslanım burası Türkiye düzeltceği varsa memur umun düzeltr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nemesis
    Nemesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    benim bu konuyu açmamdaki kastım sade ve sadece paylaşım ve türkiyede olan şeylerden daha farklı bi konu ortaya koydum eğer bu zoruna gidiyorsa onuda ben bilemem....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    benim ne zoruma gidiyo biliyomusun her mesajda aq yazman
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nemesis
    Nemesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    tamam bidahakinde amk yazarım :)) amaaaan bunlar derin mevzu arkadaşlar kurcalamayalım :))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    nemesis:

    benim bu konuyu açmamdaki kastım sade ve sadece paylaşım ve türkiyede olan şeylerden daha farklı bi konu ortaya koydum eğer bu zoruna gidiyorsa onuda ben bilemem....

    ___________________________________________

    paylaşımsa paylaşım/download bölümüne açıcan bu biraz geyiğe kaçtı kimseninde zoruna gitmiyo
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nemesis
    Nemesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    paylaşım sadece download değildir sadece program değildir sade ve sadece bunlar değildir dostum senin biraz daha büyümen lazım bu konuları idrak edebilmen için...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    nemesis hp nededi?
Toplam Hit: 3017 Toplam Mesaj: 47